Til legen i hu og hast

Etter og ha sittet og ventet i en time og 20 minutter der den første halvtimen var min feil siden jeg tok feil av tiden på stoler og drepte ryggen kom jeg omsider inn til legen og fikk avkreftet at jeg har betennelse i kroppen. 😳 Å sitte så lenge på slike stoler som dere ser under her 👇 er tortur for øyeblikket og det har aldri vært deiligere og legge seg på sofaen som i dag.😩

 

 

Hevelsen jeg har fått har vokst seg større men alt tyder på at dette er væskeoppsamling eller blodoppsamling, det har enten startet og blø inni såret ellers så har det kapslet seg og dannet seg væske. Ingenting tyder på at det er noe inni selve såret og det gjor ikke vondt når legen tok på meg. Jeg bare ber til høyere makter om at jeg nå skal få slippe. Jeg er så sliten av å være i så dårlig forfatning både psykisk og fysisk, jeg er rett og slett sliten av og føle meg så svak hele tiden, nå må det komme noen positive ting inni livet. ❤️

 

 

Jeg har vært så redd for at noe skulle gå galt slik at jeg blir gående slik enda lengre at både matlysten og søvnen har blitt fullstendig forstyrret. For første gang i dag fikk jeg lyst på noe spesifikt og konkret! det har jeg ikke hatt siden før operasjonen, ikke har jeg hatt en vane for og spise dette heller men når kroppen creawer noe så må den nesten få det. 😂


Denne dagen har allerede vært så altfor lang, jeg har fått beskjed om og observere såret men leve som normalt og ikke tenke for mye, si det til en overtenker! 😳😂

 

 

Det hadde vært skikkelig dritt og gå glipp av hotellovernatting og årsmøte i helgen, jeg har gledet meg så lenge til og møte flokken min igjen. Jeg krysser alt jeg har for at det nå bare blir bedre, jeg klarer ikke mer motgang nå. 💔

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Synes du er flink å tenke positivt Monica! Nå håper jeg du er ferdig med det verste! Men du må ikke ha det for travelt?! Sakte og kontrollert. Bevegelse og hvile❤️!

    2. Jeg føler med deg, Monica! I den tilstanden er man så utrolig sårbar,det skal så lite til før man knekker!Men,du har så mange som tenker på deg, og ønsker deg det aller beste! Jeg er en av disse,jeg sender deg de varmeste tanker jeg har,jeg skulle så gjerne gitt deg en god klem! Stå på, vennen! Du er sterk og tøff,og du er til stor hjelp for andre ved fin åpenhet, ærlighet og raushet!💞🌹🥀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg