Tidsangst! Noen ganger kan tiden bare stoppe opp!

God morgen verden og velkommen fredag den 22.mars!😁❤️

 

Jeg føler at jeg får en klump med angst i magen hver gang jeg sjekker datoen og oppdager at nok en måned har gått uten at jeg helt kan redegjøre for hva som har skjedd 😳 Det verste er at jeg blir fortalt at tiden vil gå fortere og fortere jo eldre jeg blir! jeg fatter ikke hvordan det er mulig? 😬🤭

 

I dag skal jeg på besøk på Stova og fortsette arbeidet her hjemme!😁

 

Kjøkkenet mitt ser ut som ett privat vaskeri med massevis av klær som henger til tørk og jeg har fortsatt massevis av jobb foran meg før heimen er tilbake til normalen igjen.🤭

 

Den tid den sorg!

 

Ute er det grått og trist men her skal vi ikke la det påvirke oss! jeg håper dette blir tidenes fredag og at jeg får putta like mange ting inni denne dagen som i går.😁

 

Nå nyter jeg bare lettelsen før jeg må ta fatt på eksamen 4/5!

 

Ha en superduper start på freddan venner❤️


 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg