TIDENES søndag i heimen!

Etter den siste vaksinedosen har jeg følt at jeg har lidd av utmattelsessyndrom og har aldri fått nok søvn! jeg har hele tiden følt meg totalt utslitt, men i dag har vi fått dreisen på meg og jeg husker ikke sist jeg var så aktiv! IM BACK! 🤩

I dag har vi styrt på i hagen, vært til tanten min og ordnet litt organisasjonsarbeide, vært til pappa med saker han trenger og laga middag. Vi har også tatt frem hele sofaen og fått støvsugd og vasket under og jeg ønsker ikke og fortelle hvor skittent det var! usj. 😫

Mange av disse tingene er ting jeg har utsatt i det uendelige og bare gått og gnagd på det, jeg takler dårlig slike uferdige prosjekter så hver eneste gang noe blir fullført og gjort så kjenner jeg en lettelse i hele meg! ❤️

På slike dager der kroppen fungerer kunne jeg faktisk ikke hatt det bedre, jeg har overhode ingenting og klage over og er ett riktig privilegert menneske! jeg får lov og leve dette livet uten russug, det er ikke alle som får lov til det. 🌹

Jeg får også lov og dele livet mitt med mennesker som beriker det hver eneste dag  ❤️❤️❤️

Dette er den beste søndagen på lenge og den nyter jeg til det fulle og håper at også dere gjør det! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg