TIDENES bursdagsplaner! 13år siden sist jeg var sammen med barna på dagen.

Det er søndag og jeg har sovet meg frempå! planene for helgen var å reise til Ulsteinvik og ligge på hotell og ha julebord med jobben til min kjære. Nå er jeg nesten litt glad for at det ble avlyst siden helgen har vært så koselig her hjemme. 

Når først planene skulle gå i vasken så kunne vi ikke hatt en bedre helg og nå sitter jeg og nyter utsikten og landskapet som er snødekket bak julepynten. Vi har brukt helgen til og rydde opp her hjemme, når begge har vært syke har leiligheten fått lide. Det er godt og komme litt til hektene igjen! 

Julebordet for 2 ble en braksuksess og skal gjentas! 

I dag sitter jeg egentlig og angster litt, for noen dager siden fikk jeg meldingen som vakte mange følelser og tanker inni meg, jeg fikk beskjed om at jeg kan få samvær på bursdagen min i år med barna mine! 

Det er isåfall første gang siden jeg mistet dem i 2008 at jeg får muligheten til og være sammen med dem, det ville være tidenes bursdagsgave, men nå starter ting og avlyses rundt oss og jeg kjenner at klumpen i magen vokser, jeg er så redd for skuffelsen.

Under denne pandemien har jeg blitt vant med å bli skuffet, jeg har faktisk en regel om å ikke starte og glede meg før dagen før når jeg vet at ting skjer, men denne gangen ble det så spesielt. Jeg er egentlig ikke typen til og glede meg over min egen bursdag og i de senere år har jeg faktisk ikke en gang feiret den, men å få lov og være sammen med disse to på bursdagen min ville gjort hele dagen komplett! det er 13år siden sist.

 

Nå krysser jeg bare alt jeg har for at ikke også dette blir avlyst, det hadde vært så deilig og kunne glede seg over å ha bursdag igjen, DET er lenge siden! 

Alle disse er skrapet bort.

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg