Tenk om barna mine får lyst å komme hit? – Det er så mye større en å bare lage ei kjellerstue dette –

I skrivende stund sitter jeg i kjelleren mest som en selskapsdame og snarrådig assistent!😁

 

Min kjære står på og maler siste strøket med malingen i kjellerstua våres.❤️

 

Jeg har fått mange spørsmål om navn på farge og kan avsløre at navnet er lys aubergine! vi har brukt samme farge i gangen våres og jeg ble så fornøgd at jeg bruker den her nede også!😁 jeg var lenge bekymret for at denne fargen ville bli for mørk men om vi spriter opp rommet med noen fine bilder og fargerike sofaputer så tror jeg dette kan bli riktig så koselig!❤️

 

Malings lukta i samspill med at det er søndag i heimen skaper en magisk stemning!❤️

 

 

Tankene vandrer og dette hele prosjektet handler ikke bare om ei kjellerstue for oss, det handler om at vi nå har ekstra plass i tilfelle noen ønsker å komme til oss, det handler om mestring og at vi får til slike ting, det handler om rom for kreativitet og å komme seg videre i livet, vi har tross alt levd i rusen så lenge så å klare slike ting som “vanlige mennesker” klarer er kanskje ekstra viktig. ❤️

 

Jeg er SÅ fornøgd med både mannen min og kjellerstua som jeg ikke riktig har hatt store troen på før jeg nesten var i mål med den! 😂 det har jo bare vært ett stort irritasjonsmoment hele kjelleren men etter MYE jobbing så har vi faktisk fått det ganske så bra! (om jeg har lov å si det selv).😁

 

 

 

I timesvis har jeg vært her nede og sortert til den store gullmedalje, bært ut og kastet og nå er det hele bare verdt alt strevet!😁  nå er vi snart i mål og jeg er så stolt at jeg snart sprekker! ❤️ skal tro om jeg må invitere inn på en kjellerstuefest som avslutning neste helg når alt er klart?😁  hvem vet hva denne stua kan bringe av koselige opplevelser med dem vi elsker?

 

Fremtiden kan ingen spå men jeg har en god følelse på at uansett hva som skjer så kommer vi til og klare alt vi bestemmer oss for og setter oss som mål så lenge vi setter hverandre først og gjør det beste vi kan i hverdagen. Kjærleiken blomstrer!❤️

 

 

Jeg jobber jeg også altså!

 

Tenk bare om barna mine har lyst å komme på besøk!❤️ nå har dem en hel kjeller å bruke til HVA DEM VIL… bare tanken på at jeg som mor har noe å tilby er HEEEELT syk for meg!😳 og jeg blir faktisk på gråten bare jeg tenker på det, jeg som aldri har hatt noe som helst å tilby.❤️

 

Nei nå må jeg avslutte ellers begynner jeg å gråte, det er en ære å dele livet mitt med dere og alle disse underlige tankene som kommer igjennom prosessene, dette er ikke bare en kjellerstue for oss! ❤️ det er noe større og viktigere i det som veldig få kan forstå.

En dag av gangen har blitt ett helt liv med opplevelser og fremgang imot noe som er så mye bedre! ❤️ Jeg håper barna mine blir stolte over mammaen sin ❤️ Alt jeg gjør, gjør jeg for også dem. 

 

 

Jeg ser på hver dag som en stor seier og jeg ønsker å vise barna mine at det faktisk er mulig å snu livet sitt helt opp ned og at det aldri er for seint.

 

Er SÅÅÅÅÅ fornøgd med både fargen og mannen min!

 

DETTE blir bra!

Lyst og følge oss videre på denne reisen? 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁

her er lenken til gruppa som har blitt vanvittig stor! over 5000 medlemmer som gjør denne gruppa til ei aktiv gruppe fylt med masse kjærlighet og varme! anbefales! 👇

 

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg