Tårene bare triller, det er tid for og si farvel

Go`morn lesere!❤️

Dagen har startet for mange timer siden men først nå har jeg tid til og sette meg ned og la pulsen roe seg, dagen har kommet og nyebilen skal hentes snart! 😁 jeg har brukt dagen til og ta farvel med “gullet mitt”, bilen som har betydd ALT for meg de siste to årene men som har kostet for mye og nå var den siste dråpen falt. Det er vondt og skulle ta farvel med noe som har betydd så mye for meg, den har vært friheten, den har gitt så mange opplevelser og har lært meg så mye! jeg vil savne “gullet mitt” men er sikker på at det nye også er bra.❤️

 

Jeg er ekstremt knyttet til denne bilen (på grensen til vanvidd) 😂 jeg klapper den når vi ikke har sett hverandre på en stund og snakker lett med Raven min. Det er slik at om jeg reiser bort så er han den jeg savner mest her hjemme, vel og merke om Sebastian er med meg på turen.😂

 


Jeg husker første gang jeg så han, han stod oppi en bakke og hjertet mitt gjor ett kraftig hopp, det var kjærlighet ved første blikk og jeg tviler på at jeg noengang vil få den samme følelsen. Når jeg har hatt det vondt har jeg bare sittet meg inni bilen og kjørt avgårde, jeg har brukt den når jeg har savnet rusen, jeg har brukt den når livet ikke har vært rettferdig mot meg og den har aldri sviktet.❤️

Nå starter ett nytt kapittel og jeg er sikker på at denne dagen blir tårevåt, jeg bare kjenner det allerede når jeg skriver dette.

Jeg har brukt dagen til og rydde ut og det er rart hvor mye som samler seg i en liten bil! jeg har brukt dagen til og ta farvel med noe som har betydd mye, gjort det enklere å leve rusfritt og gitt meg så mye glede. ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg