Tap og vinn med samme sinn? eller?

I kveld har hjertepumpa mi fått kjørt seg skikkelig på søndagsbingoen! 😳 aldri før har jeg fått så mange jackpot-tall og aldri vært sååååå nære på! 🫣 ikke bare på jackpoten men igjennom hele bingoen var jeg hele tiden nære på. Jeg endte opp med en sjokolade og det kunne likesågodt vært 1000kr, blid som ei sol blei jeg! 😁 Jeg vant pinadø på gårsdagens Lotto også! jeg gir meg enda over! 

Forbannelsen er opphevet, denne som har tatt bort vinner-lykka våres, vi er offisielt tilbake i gamet og lite bryr jeg meg om dem som sier at man taper og vinner med samme sinn, jeg blir mest glad når jeg vinner jeg! 😂

Min kjære gikk helt amok og vant 500kr og jeg har lest ett sted at det som er hans er mitt, og det som er mitt, ja det er mitt.😂

 

Det er billig moro!😁 det er så enkelt og SÅ spennende og jeg er så glad for at vi har funnet noe vi liker og gjøre på søndager, før uka starter. En deilig avslutning og en fin overgang. Noe vi gjør hver eneste søndag som gjør at vi får denne stemninga i kroppen, det har blitt viktig for oss.❤️

Nå gleder jeg meg til og avslutte kvelden med Farmen på tv og jeg kan nesten ikke vente på uka som kommer! 😁 stikkord for uka er ny bil, og endelig klarer jeg faktisk å glede meg til dette nye som skal komme inni livene våres. Det blir SÅ spennende! la bare uka starte, jeg er klar! er du? ❤️

 

Blir denne min skal tro?

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg