Takk pus for at du pissa på dyna mi!

I dag vil jeg utrekke en stor takk til katta mi som satt seg godt til rette på dyna mi og pisset i gårkveld, takk for at du ga meg en ypperlig mulighet til og gå på shopping etter jobb 😂

Katta er over 11år gammel og blir ikke bedre og jeg slår meg selv i hodet og sier «dårlig katteoppdrager» hver eneste dag. Stakkars katta er lik alle oss andre men forskjellen er at jeg foretrekker bruk av toalettet og har ikke pissa i ei dyne siden jeg slutta og drikke 😂

 

I natt ble jeg liggende med diverse pledd og forbanna meg på at jeg skulle kjøpe meg ny i dag 😁

 

 


Det er freddan folkens og det skal nytes for nå er jeg svidd i hodet av all læringen som skal inn! Først i dag tenkte jeg at jeg endelig har falt litt på plass og er ikke så usikker lenger, det føles godt og være meg ❤️😁

 

Erfaringskonsulent er så vidt og bredt! Det er så ufattelig spennende!

Hevelsen har gått ned og jeg kan smile som normalt igjen *LETTELSE*

 

 

Nå skal jeg hente meg litt inn igjen og oppdatere meg på dagen til Sebastian ❤️ Fy flate det er merkelig og ta helg sammen med han på en helt annen måte enn før! 😁 nå har jeg hele helga til blogging 😂 vi blogges snart ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg