Sykt emosjonell! En bursdagsfeiring på avstand

I dag er jeg sinnsykt emosjonell og småting kan få meg på gråten. Ja selv helt vanlige tv-programmer kan føre til flomfare her i stua og jeg prøver bare å komme meg igjennom denne dagen.

Jeg prøver og tenke på at jeg håper at sønnen min får oppfylt alle ønsker og at han har massevis av mennesker rundt seg (eller de som betyr noe). Jeg prøver bevisst og tenke på hvor bra han sikkert har det i dag og at vi snart sees men denne bursdagen ble verre en de 14 forrige. Jeg er edru og alle følelser skal føles for første gang 😳

 

ALT var så mye enklere før har jeg tenkt sikkert 1000 ganger, det er ikke det at jeg savner livet jeg har lagt bak meg men innimellom tenker jeg på hvor enkelt det var når man bare kunne drukne sorgene sine. Nå må jeg stå i det og bli kjent med disse rare følelsesrasene som kommer imot meg med høy fart!

Nå er det tid for etterverngruppe og da får jeg andre ting og fokusere på! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg