Svik og bedrag rett før våres bryllupsdag

Den gamle versjonen av meg ville brukt dette som en ypperlig mulighet til og slukke sorgene i en boks med Tuborg eller 12, jeg vet at jeg hadde reagert på en helt annen måte for bare kort tid tilbake og at jeg på disse årene som rusfri har funnet freden i meg selv og kjærligheten jeg trenger til og sette meg selv såpass høyt at jeg er verdt noe, jeg har aldri hatt en egenverdi men det har kommet med den harde jobben jeg har lagt ned i meg selv, mine holdninger og verdier.❤️

 

I går var det som om noen slo meg i ansiktet med en planke, sannheten kom på bordet og dem sier at sannheten svir, det stemmer i dette tilfellet.💔

 

Jeg såg den rett og slett ikke komme og følte meg dum som ikke har merket noe, jeg liker ikke følelsen av å være dum.

Tankene kom om at man aldri kan stole på ett eneste menneske, at jeg ikke er verdt at noen faktisk elsker meg og at jeg burde visst bedre, barnslige tanker som ikke fører noen sted.

Den gamle versjonen av meg ville avlyst livet, knust hele leiligheten og dratt avgårde, den nyere versjonen gikk på jobb som normalt i dag og utførte mine plikter, jeg kan ikke la dette påvirke livet mitt. Jeg kommer til og trenge mye tid fremover.❤️

Det gjelder en eneste sprekk, ett feilsteg som ble avsluttet like fort som det kom. Det gjør meg overhode ingenting og jeg ville ikke en gang ofret det en tanke om jeg fikk vite det med det samme det skjedde. 3 måneder etterpå sitter jeg her og føler på svik og at jeg er skikkelig rundlurt som jeg aldri har blitt lurt før.💔

 

Hoddevika med jobben i dag.

Grunnen til at jeg velger og dele dette med dere er fordi dette også er en del av prosessen, det er ikke bare oppturer og glad-dager når man kutter rusen. Jeg ønsker og dele også det som gjør sinnsykt vondt, disse tingene som oppstår og problemstillingene man aldri trodde man ville stå foran.

 

Jeg har tenkt ut mange senario i mitt eget hode om hvilke ting som kansje ville fått meg utpå kanten, ting som sikkert ville fått meg til og sprekke. Dette er ett av dem som jeg før trodde ville presset meg utpå igjen, men jeg har aldri hatt mindre lyst på rus som akkurat i dag. 

Vi har skapt denne bloggen sammen, vi har bygd oss ett liv og akkurat i dag er det en bismak når jeg sier det, men det er viktig og også sette lys på at sprekker faktisk er en del av dette gamet. Nå må vi for alvor ta en dag av gangen og satse på at det blir bryllup i august, ingenting er sikkert, det har de siste dagene vist meg klart og tydelig. 

 

Når livet gir deg sitroner…….

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Så godt å få si høyt det vonde! Så godt å stå styrket i dette. Så godt å se at i kjærlighet ligger også tilgivelse. Må dette bli en ny tråd i båndet som skal binde dere sammen. Oftere er livet på tross av enn på grunn av. Gode ønsker til dere ❤️

    2. Så vondt at det er uærlighet som er kommet mellom dere💔
      Det er smertefullt å bli holdt for narr av noen man er glad i eller elsker høyt. Det er sikkert og visst.
      Jeg håper dere klarer å komme til en enighet om at ærlighet står øverst på lista i samlivet deres i ordet kjærlighet er nemlig (kj)ærlighet det lengste ordet,,,noe å tenke på og å ta med seg videre inn i ekteskapet.
      Sender deg styrkeklem til å våge å tilgi hvis han mener og ser selv at han har brutt noe viktig dere imellom. At han kjenner på anger og ber om din tilgivelse. ❤❤️‍🩹💝

    3. Jeg forstår følelsen av svik det gir deg. Løgner er så vanskelig og ta imot. Det ødelegger så sinnsykt mye på relasjonen videre. Lykke til med alt 🙂

    4. Føler med deg og får vondt av det du må tåle og takle. Livet er opp- og nedturar og kan tappe oss for krefter så no håper eg du har gode folk rundt som gjev råd om vegen vidare Monica. Stå på 🥰🙋‍♀️

    5. Kjære deg hvor vondt du har det nå ❤ Skulle ønske at du ble spart for dette. Men du viser en styrke som er beundringsverdig. Stå på, ikke la deg knuse !!! Jeg vet ikke hvordan dere skal komme gjennom dette, håper dere har noen som er rundt dere og holder deg/dere oppe. Ønsker av hele mitt hjerte at dere finner tilbake til alt det gode. Lykke til ❤

    6. Dette greier dere sammen å ordne opp i . Bra han er så ærlig ha sa det før bryllupet å ikke etter .
      Det er ment til å vere dere to .Ser dere har det fint sammen å støtter kvar andre i opptur og nedtur .
      Det er det som er kjærlighet <3 Håper dere greier å komme ut av det på en fin måte
      ( vist det var en en gangs tilfelle værre vist ikke ) .
      Får mange motstand i livet ,men da er det en vei å det er oppover igjen .
      Så da er det bare å starte med blanke ark å gå videre i livet sammen.
      Håper dere greier å komme gjennom vanskelige dager .

    7. Din mann har nok vært livredd for deg, og enda mer redd for å fortelle at han gikk på en smell. Og da med tanke på at rusen har vært et problem for dere begge. Redd for at du også skal sprekke, derfor har han prøvd å skåne deg, tror jeg. Dette ordner seg helt sikkert, bare prate godt ut om dette så blir det bra. Ønsker dere begge masse lykke til videre med det som følger♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg