Sunday! Og nydelige Eid!

Annonseinnlegg

Jeg får en fred her inne, og iallefall i dette været! Kjørte innover på bare veier, kunne holde meg i fartsgrensen uten å måtte ta hensyn til glatte veier og fare for å gli… nei denne turen har vært amazing! Jeg har vært på jakt etter vindusvisker til bakruta mi da denne ikke funker for meg i regn og snø, og har innvistert i ladder til mobil med to utganger 🙂 var på Biltema tidligere og kjøpte meg stasj til bilen min, som eg skal få kompisen min til å fikse nå 🙂 greit å ha gutta i ryggen når jeg ikke har peiling, og sette skikkelig pris på gjengen min for tiden. Dei veit kossen jeg har det, hvordan jeg ønsker å bli møtt og respekterer meg og er stolt over det jeg gjør nå, det føles godt å ha noen å stole på, og noen har jeg fått ett nærmere forhold til enn jeg først hadde trodd. Jeg blir kjent med så mange nye for tiden, og det er så spennende å møte nye folk, høre deres historier, og reflektere over problemstillinger jeg ikke har så mye erfaringer med!
Jeg har startet en spleis i dag på spleis 🙂 den heter rusetterverngruppe i måløy, og jeg setter sånn pris på alle som støtter oss i denne viktige saken. Pengene vil gå til utgiftene jeg har til organiseringen, leiger av lokalet, trening og kjekke ting som kan lyse opp en hverdag som er vanskelig. Jeg føler jeg har forutsetningene til å se disse småtingene folk trenger, fordi jeg har hatt behovene selv, og jeg har tenkt i så mange år hva som skulle til for å bedre min egen situasjon. Jeg vet på en måte hva som er viktig, jeg vet hva en trenger på en annen måte enn noen som ikke har dette problemet. Jeg føler også att jeg får en annen respekt, og det føles veldig godt att folk er trygge på meg og stoler på meg. Selvom jeg har driti på draget veldig veldig mange ganger. Jeg lover å være sterk denne gangen, ikke ta på meg for mye og tenke på meg selv først. Men jeg lover å aldri tie om dette her, som er så viktig. Jeg kommer til å si imot urett, stå opp for dem jeg bryr meg om. Og jeg kommer ikke til å oppsøke noen, folk får komme til meg om dem trenger meg 🙂 jeg kommer heller ikke til å gå rundt som en frelser som tror den er bedre enn andre. Det har jeg ingen grunn for, og det vet dere 🙂 jeg har bare funnet en måte for meg, som funker som bare rakkeren.
Jeg har så mye å glede meg over, og nå skal jeg ned på Eid og fikse vindusvisker, og fikse alt i bilen min <3 juhuuuuuu

C4 fra gymgrossisten


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg