Stor hevelse etter ryggoperasjon – I dag har jeg vært livredd

For det første så lever jeg ennå❤️

 

For det andre så pleier jeg egentlig og være ganske så tøff og lar meg ikke påvirke noe spesielt av blod eller gørr, men når det kommer til ryggen og operasjonen så tåler jeg ikke en dritt! bare jeg tenker på operasjonssåret eller at dem faktisk har vært inni der og styra så svimer jeg av, det svartner for meg rett og slett.😳

 

Når min kjære tok av bandasjen og sa at noe var fullstendig feil så svartnet det igjen og jeg måtte forte meg til sofaen. Mitt største mareritt i denne situasjonen var akkurat dette og jeg tror jeg fullstendig lukket ned alle gardiner som finnes, jeg gikk inni angsten og ble der lenge….. 😳

 

 

Det som har skjedd er at jeg har fått en blødning og hevelsen kommer av dette, legene trodde ikke at det var betent siden jeg verken er rød eller har andre symptomer men skremmende nok var dette for meg. Jeg er faktisk totalt utslitt og nervene mine er tynnslitte, jeg vet jeg virker dramatisk men akkurat nå kunne jeg ikke brydd meg mindre. 

 

Nå skal jeg bare observere dette og ringe om jeg får andre plager, for sikkerhetens skyld kommer jeg til og oppsøke lege i morgen for og få en ny vurdering da det hele har blitt tatt over telefon og via bilder.

 

Fy fader dette var en skremmende opplevelse…😞

Jeg delte bilde av hevelsen i forrige innlegg, det finner dere her:https://monicavederhus.blogg.no/faen.html

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Dette går fint 🥰 hadde vært værre om de hadde vært rødt og varmt i tillegg. (Sykepleieten i meg som snakke 🙈). Pass på deg selv å ta d rolig 🥰

    2. Jeg skjønner at du reagerer med å bli uvel og svimmel av dette. Men det hadde jo vært merkelig hvis du ikke ble noe hoven ettersom det er kuttet i deg❤
      Nå bare heier jeg på deg og ønsker deg en rolig kveld og at dette går seg til på normalt vis.
      Stor klem 🤗

      1. Det går seg nok til etterhvert og så lenge det ikke gjør vondt så gjør det meg ikke noe lenger. Jeg ble bare veldig redd da jeg oppdaget det og så for meg ulike scenarioer. Det hjalp veldig med legetimen ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg