Sophie Elise står i stormen igjen, hva er det som feiler folk egentlig?

God morgen og hello til denne lørdagen som føles som en søndag! 😁

 

Hele og alle cellene i kroppen skriker at det er søndag og i hele går funderte jeg over hvor det var billigst og kjøpe snus på en søndag, jeg tror det gikk opp for meg som ett sjokk sikkert 20 ganger at det var fredag 😂 jeg lukta lunta når man slår til med hotell-opphold midt i uka, jeg kommer sikkert ikke til å være helt normal på en stund.

Jeg er iallefall godt igang med dagen anyway 😁

 

De siste dagene har det igjen blåst rundt Sophie Elise og jeg føler for å si noen ord, for uansett hva hun hadde sagt hadde hetsen florert. Hun kunne delt i bunn og grunn hva som helst og tilbakemeldingene hadde vært akkurat den samme, av negativt slag.

Når noen deler kampen sin, om pillemisbruk, åpent og ærlig og kommentarene i kommentarfeltene handler om hvor mange operasjoner denne jenta har vært igjennom for og bli fornøgd med seg selv så faller jeg rett og slett av.

Greit hun har gjort mange dumme ting, greit det er ikke helt heldig å framsnakke  operasjoner og dette forferdelige kroppsidealet men har det noe med akkurat denne saken å gjøre? Er dere klar over hvor mange hun når ut til? Hvor mange som sliter som kan kjenne seg igjen i delingen hennes? Hun gjør rusavhengighet vanlig. Alle kan falle for den, det kan skje hvem som helst og når som helst så når jenta deler av det mest private så kjenner jeg at jeg blir provosert når man forvrir denne delingen  og kommenterer om utseendet hennes istedenfor saken, som er SÅ mye mer viktigere. Det virker som om det er in å hate på denne jenta, det virker som om det er en trend å være imot absolutt alt hun sier, uansett hva hun sier og jeg får fysiske reaksjoner på de hatefulle kommentarene denne stakkars jenta får, når andre får stående applaus for å dele privaten med offentligheten blir hun pisket.

Skjerpings folkens, vi har fullstendig glemt ansvaret vi har, ansvaret for å være medmennesker også på nett.

«Du må ikke tåle så inderlig vel
den urett som ikke rammer deg selv.»

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Glem snusen ikke kjøp før butikken åpner…. Jeg kjøper 10 bokser i Sverige
      De kan jeg sende deg… da har du en stund Velo mint koster kr 425.00pĺuss porto. bare ikke la Staten tjene penger på ditt suttebehov.Ps siden jeg bor på østlandet er jeg heldig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg