Som ett nytt menneske etter oppstart av medisiner

 

ALDRI hadde jeg trodd at JEG av alle mennesker ville bli kvitt uroen jeg ALLTID har hatt! 😁 Se for deg og gå med konstant tankekjør ifra du åpner øynene om morran til du sovner på kvelden. Tenk deg konstant kaos, konstant planlegging og eviglange lister over ting du forventer av deg selv, lister ikke en verdensmester ville klart. ALT dette er borte, som flydd bort av vinden!😳

Etter endt vakt på jobb finnes jeg ikke sliten! før var jeg helt svidd i hodet fordi det gikk i ett, uansett. Jeg kunne gjøre ingenting men fortsatt være fullstendig utslitt. Jeg håper at dette er starten på noe bra, at denne roen bare varer!❤️ Jeg har aldri følt meg klarere for etterutdanning og faktisk sette meg ned og gjøre noe med fremtidsplanene mine! ❤️

Om dette bare er starten så vet selv ikke jeg hvor store endringer dette vil utgjøre i livet 😁

Kanskje blir dette starten på noe bra.


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Glad på dine vegne, men innlegget ga meg igjen tanker om jeg kan ha ADHD. Søsteren min (som har ADHD) ringte inn til akuttpsykriatrisk i fjor hvor jeg var innlagt og ba om at jeg burde utredes for ADHD.

      Jeg er riktig diagnotisert mener behandlerne der og på DPS nå. Nytter ikke å gå inn på noe annet, der har jeg og familien min gitt opp.

      Jeg kjente meg igjen i det du beskriver av det tankekjøret, og har jo fulgt “løpet” før du ble medisinert.

      1. Jeg ville stått på mitt og krevd en skikkelig utredning. Svarene man får trenger man for og fungere skikkelig med de diagnosene man har. Kunnskap gir mye makt for oss ❤️
        Ha en god helg kjære Alexander

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg