Som en skygge ifra fortiden og ett spøkelse jeg rett og slett ikke har tiden til

I går kveld gjor vi noe som vi utrolig nok aldri har gjort sammen!🤭

Det resulterte i massevis av deilige kanelsnurrer og MGP på tv!😁

Jeg tenker at det er voksenpoeng! 🤭 jeg har aldri vært en som setter seg ned og ser på dette programmet, nå er det både engasjerende og frustrerende!😅

I dag har jeg sovet frempå! jeg tok nemlig lørdagskvelden på alvor i går og jeg som alltid legger meg tidlig uansett dag, ble sittende til midnatt.😅

I dag sitter jeg og ser over kalenderen og ser at jeg ikke vil ha ett eneste sekund til overs før neste søndag og går egentlig inni denne nye uka og er litt på tå og hev.

I en hektisk hverdag med pendling og lange dager er det ikke like enkelt og ta vare på seg selv, etter den dagen da jeg fikk advarselen ifra kroppen har jeg tenkt over alle stressmomenter i livet og dem er ikke få.❤️

 

Nå har jeg også to eksamener som alltid ligger i bakhodet og man får følelsen av å aldri strekke til på noen som helst områder i livet, uansett hva man gjør så er man bakpå på ett vis. Det er ingen god følelse og jeg tror dette har vært den utløsende faktor, men det er vanskelig å gjøre noe konkret med det akkurat nå.

I uka som kommer skal jeg også starte opp min andre og siste praksisperiode og ballene i lufta er mange!😬

Alt står og faller på helsa mi, om jeg klarer å ta tilbake kontrollen over meg selv og denne hersens angsten som plutselig har dukket opp i livet igjen, som en skygge ifra fortiden og ett spøkelse jeg rett og slett ikke har tiden til.

Men først søndagen, og den skal nytes ekstra mye siden jeg vet at uka som kommer blir ellevill…❤️

 

Ha en deilig start venner🌹

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg