sminkefri, handlefri og stressfri påske

Jeg så ut vinduet i dag og bante høyt og kraftig! snøen er atter igjen som ett kaldt teppe ute og jeg som planla og være aktiv ute med turer og kos. Faller jeg på rumpen så risikerer jeg at platene i ryggen knekker, for rent ellers liker jeg snø og vinter. 

Når jeg nå går ute så går jeg som ei kråke for og ikke falle og går med hjertet i halsen hele tiden, Jeg håper virkelig ikke at den ligger lenge. 

Søndagsstemningen har vært i huset i hele dag, og det eneste vi har gjort har vært og rydda litt og kjørt på butikken. Jeg forøvrig har boikottet handel på helligdager, fordi jeg fikk det så i halsen da jeg måtte på butikken 6 ganger den siste dagen butikken var åpen før påske! jeg blir uvel bare jeg tenker på handling og har herved tatt meg en pause. 

Tv’en surrer i bakgrunnen og stemningen er god oss imellom, vi koser oss med disse fridagene til Sebastian og prøver å nyte det så lenge det varer. Hverdagen våres er kaotisk nok til vanlig, så en pust i bakken fortjener vi begge to. Påskeeggene er fylte til randen og skapet vi har snop i kommer ikke til og være tomt før langt utpå sommeren, så jeg tror en kjøpestopp for våres del er innafor nå. 

Ikke bare har jeg boikottet handling og innkjøp, men jeg har også boikottet sminke i dag rett og slett fordi jeg ikke gidder! sminken ifra i går har jeg heller ikke orket og ta bort, så her er det late tendenser ute og går.

Jeg håper dere nyter påsken sammen med dem dere er glad i, og at dere lader batteriene før hverdagen starter igjen, det er det livet handler om. Dem rundt oss.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg er så imponert over hvor dyktig du er til å skrive. Har du noen gang tenkt på å skrive en bok? Du har opplevd mye som andre kunne lære av. Stå på videre🥰👍

      1. Jeg har fått høre den noen ganger, men vet ikke helt hvor jeg skulle startet. Slik jeg har forstått det så koster det også penger, som jeg ikke har akkurat nå. Men det kan være en fremtidsdrøm? 😉 tusen takk Wenche!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg