Smertefullt møte med naturen!

Nesten alle som kjenner meg godt vet hvilket område mitt kontrollbehov melder seg sterkest!😬 å komme for seint er mitt største mareritt og ofte er jeg heller en halvtime for tidlig en 2 minutter for seint, jeg har virkelig jobbet med dette for og få det under kontroll men jeg tror ikke at jeg har oppnådd særlige resultater.😂

 

I dag våknet jeg til siste alarm kl06.20 og følelsen av å ha tappet all kontroll meldte seg, jeg vet ikke hva som skjer men noe er det! jeg går i fullstendig transe!😳 om ikke alt går i gamle rutiner så mister jeg det helt og i dag var jeg glad for at Sebastian hjalp meg med nista ellers hadde det bikket helt over for meg.🤭

 

Jeg aner ikke hvor dette behovet kommer ifra, jeg går utfra at det er det livet jeg har levd og at nå som jeg har fått tilbake kontrollen har jeg helt hetta om jeg mister den. Noen ting har man ikke kontroll over og hver gang dette skjer så tenker jeg at jeg har godt av å kjenne på det, det er ganske så anstrengende og alltid måtte inneha denne kontrollen! noen opplevelser av å ikke ha den tror jeg de fleste lærer mye av, jeg har godt av å gi slipp innimellom.🤭

 

 

 

Frem kom jeg!😁 til riktig tid og uten å bryte fartsgrensene, det er aldri så gale at det ikke er godt for noe si. Starten får ikke definere denne torsdagen, jeg har massevis å gjøre og ingen tid til å kjenne på hvor sinnsykt vondt jeg har i HELE kroppen! 😳 ALT bare verker etter gårsdagens tur.😂

 

Tenk å måtte springe rundt i ett hattekave med lår som skriker etter hjelp! 😅 Noen ganger kunne man ønsket at slike situasjoner ble filmet 🤭

 

Jeg har innsett at kroppen overhode ikke har det bra og at jeg må ta grep, det finnes ikke normalt og føle seg så elendig som dette 🤭 det grenser til og være skikkelig flaut.

Den eneste grunnen til at jeg våger og dele det er at jeg ikke er aleine i denne båten 😅 det er mange av oss 🌹en utrent kropp kan man gjøre noe med, det er verre og være tjukk i hue ❤️

 

Ha en strålende smertefri torsdag 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg