Slutta og røyke etter 20år!

Det er onsdags morgen og tv’en står og summer i bakgrunnen, regnet hamrer på vinduene og jeg ligger godt plassert under dyna. ❤️ Hver eneste onsdag har jeg ekstra god tid, tid til meg selv og til og reflektere over ukene som suser forbi. Jeg forbereder meg til ett stort foredrag jeg skal holde om bare noen dager, men denne gangen gruer jeg meg ikke. Jeg vet at alt vil gå bra. ❤️

Prosjektene jeg har på gang blir bare flere og større og på mange måter føler jeg at jeg er på plass der jeg skal være, jeg har funnet denne behagelige posisjonen i livet og jeg vet hvor jeg står. Hele tiden har jeg store ting jeg gleder meg til og ser frem til, og om en ting ikke går som dem skal så har jeg mange andre ting i vente, det er ikke lenger slik at lasset mitt velter av en dårlig beskjed lenger og det føles trygt og godt. ❤️

Det er 4 dager siden jeg tok min siste røyk og tankene svirrer i hodet konstant, plutselig tar jeg meg selv i å strekke meg etter bordet og røyken som ikke lenger ligger der, og flyktige tanker der jeg kjenner smaken av røyk i halsen. I 3 dager har jeg drømt om røyk, våknet med ett vanvittig sug etter den men i dag våknet jeg roligere og ikke så giret på og springe inni stua og kaste meg i røyken lenger. 

Dette blir en lang prosess og det er jeg veldig klar for, jeg tror jeg har bestemt meg på ekte denne gangen, 20år er liksom nok for min del og jeg orker ikke og være avhengig av noe så ekkelt lenger. Det gjelder og få det mest mulig oppi halsen og lure meg selv til og tro at røyk ikke er så godt og kult lenger. Jeg skal klare også dette! ❤️

Nå ser jeg frem til en rolig dag der jeg får fikset disse tingene som er viktige for meg, men som alle dager så kommer noe til og skje og forandre det hele. Det er slik livet er for alle som velger og leve

Ønsker dere en deilig onsdag uansett hva været ute sier eller hvilke planer dere har! stor klem ifra meg ❤️❤️❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg