Slått på stortromma i kveld! hjemmelagede burgere ala Sebastian

Det var vel ikke til og unngå og se at formen og humøret mitt ikke var noe særlig idet han kom hjem ifra jobb og jeg startet og gråte her jeg satt. Dagen har ikke vært noe god men det endret min kjære idet han kom hjem ifra jobb! 

Sebastian slo på stortromma og tok frem “fredagsglassene” våres og laga hjemmelagde burgere! han finner ting på nettet som han får lyst og prøve og bare kaster seg i det, jeg har en flink mann som liker og lage mat, noe som er en fordel når jeg ikke er særlig flink til og prøve meg på den kanten. 

Fremgangsmåte: 

Kjøttdeig formet til burger

Dressing: majones, hakkede Jalapeño , sausen ifra glasset til Jalapeño, salt og pepper og chilipulver 

 Bistro Burgerbrød

Cheddarost 

Ruccola 

Og Jalapeño ! 

Til tilbehør i dag hadde vi strips av pommes frites! 

Bon appetit! 

 

Airfryeren våres har blitt brukt til tilbehøret, denne fikk vi til jul og har brukt den til de fleste måltider her i heimen, maten føles og er sunnere og jeg anbefaler det til dere alle. Bilde under.

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Så heldig du er har finni en som lager mat min gjør ikke en dritt ifølge meg som heldigvis ikke er rødstrømpe.. da hadde han fått fyken for 50 årsiden.
      Men er ganske brukbar på andre områder.. han lar meg bestandig få rett nesten….

    2. Så nydelig mat som serveres! Klapp på skuldra til mannen din! Wow,tennene mine løper nesten i vann🤤.
      Dette fortjener du❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg