Slapper jeg mer av nå, så dør jeg! -Spa baby! spa!

Vi har akkurat komt på rommet igjen etter og ha vært med på noe banebrytende! å svømme i basseng når man har slitt med smerter over lengre tid var som å bli ett nytt menneske, jeg har jo hørt folk anbefale akkurat dette men har ikke hatt så stor tiltro til at min kropp kunne bli smertefri. Jeg følte meg fri for første gang siden jeg knakk ryggen.❤️

 

 

For første gang på veldig lenge var blogg og sosiale medier langt borte vekk… jeg ofret dere faktisk ikke en tanke og flere ganger tenkte jeg at om jeg slappet mer av nå, så dør jeg. 😂

Det er litt slik at man vet ikke hvor stresset man er til vanlig før man slapper skikkelig av, slik har vi det akkurat nå. Det er ikke ofte jeg ser min kjære så fornøgd som i det bassenget!❤️ 

Jeg følte meg litt som en kvalross men hvem bryr seg?😅

Selvom jeg glemte blogg og sosiale medier glemte vi ikke å ta bilder, så her slenger jeg med masse bilder ifra dagen! ❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg