Skyhøye forventninger og store planer for denne søndagen

Den innbilte fyllesjuka er kurert med den varmeste og lengste dusjen jeg har fått tid til på lenge og flere kopper med kaffe, det er rart hva små ting faktisk kan gjøre med formen og formen trenger jeg i dag! 😁 vi har nemlig store planer for denne søndagen og nå sitter jeg og håper på at min kjære snart skal stå opp, noe som er lite trolig med tanke på det høylytte snorkingen jeg hører ifra soverommet i skrivende stund.😂

 

Denne uka har leiligheten sett ut som ett takras og det er kaos overalt etter at vi bestemte oss for og ta en skikkelig opprydding på kles-rommet.😳 Jeg gikk på en smell da jeg kjøpte ett klesskap på impuls på tirsdag , det kan dere lese her: HER😂

 

 

Det flatpakka skapet kom i hus allerede neste dag og i dag har vi store planer for og sette dette sammen og få orden i kaoset våres.❤️👍 Sola stråler som aldri før ute men søndager er den eneste dagen jeg har hjelp i mannen min, søndager er satt av til alle disse tingene jeg ikke klarer selv på grunn av ryggen og denne dagen er hellig for kontrollfreaken inni meg.😂

 

Jeg har også lagt planer om å grille slik at vi får brukt opp maten vi har i kjøleskapet, jeg hater og kaste mat og grillmat er generelt dyrt å kjøpe inn så i dag skal vi bruke opp restene etter årets første grilling! i fjor kjøpte vi oss elektrisk grill, noe som viste seg og være ett genialt kjøp, vi har fått mange hyggelige stunder med denne enkle og greie grillen. Jeg delte innlegg ifra årets første grilling, innlegget finner dere her: HER

Fått rydda litt i skapet og utfra det vi har blir det grilling i dag. Jeg hater og kaste mat.

 

Nå som “fyllesjuka” er kurert skal jeg sette igang og gjøre disse tingene jeg faktisk kan gjøre selv, imens jeg venter på at Sebastian skal våkne til live.😂 DETTE blir en bra dag, jeg kjenner det bare på meg! hva planer har dere for dagen? er alle like heldige som oss med været? legg gjerne igjen en kommentar!❤️ 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det må få lov å være kaos innimellom, ellers ville det ikke kjentes så godt ut når man har fått rydda 😁 ! Du har i alle fall orden i kjøleskapet. Du vil ikke komme og rydde litt i mitt også vel 😂🤣 ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg