Skikkelig på kjøret!

FOR en dag! Det tok oss hele 3 timer å komme oss hit da det var veiarbeid hele 4 steder og jeg måtte kjøpe meg en Red Bull på veien, rett og slett ikke for og sovne 😁 det er flere måneder siden jeg satte meg selv på avvenning av denne avhengighetsskapende drikken men i dag gikk jeg på en salig sprekk 😂 og jeg angrer ikke ett sekund!

Vært hos kjeveortoped i dag og som dere ser er det LITT av en jobb! 😂

Har akkurat vært til kjeveortoped og det ser ut som munnen kan fikses ved og trekke 3 tenner og å gå med streng i 2år! Jeg gjør ALT for og få dette fikset og jeg er villig til og gå igjennom det meste for og kunne smile igjen ❤️

En liten skår i gleden var at dem oppdaget en stor cyste i munnen, så det blir neste uromoment. Litt merkelig og sitte på kreftavdelingen og vente på en annen time rett etter en slik beskjed men jeg er som alltid med godt mot og tenker det beste ❤️

Nå gleder jeg meg til og komme hjem ❤️ Det er lange dager dette men etter så lang tid med sykehusbesøk og sjekker så blir man på merkelig vis vant med det.

6 kommentarer

Siste innlegg