Skal vi ikke bare ta og velge livet dere?

Jeg har stått i begge situasjonene, jeg har hatt ett ønske om og dø og ikke sett noen annen løsning men jeg har også fått oppleve disse dagene der det eneste man ønsker her i verden er og leve! jeg har stått i fare for og dø, jeg har lagt i en sykeseng der legen sa at jeg ville bli lam for livet om jeg bevegde meg, jeg hadde gått i så mange år med ett intenst ønske om å dø og lå der plutselig og ønsket og oppleve det hele. Plutselig hadde jeg ett intenst ønske om og kunne gå på fjelltopper, hoppe i fallskjerm og bare leve livet mitt til det fulle, tenk og være så heldig og få denne oppvåkningen i en alder av 32år? mange går hele livet uten og leve. 

Hver eneste dag står vi med ett valg, det er helt opp til oss hvordan vi bruker denne dagen og det er kun nuet vi er lovet, ofte glemmer vi dette, vi tror vi har så god tid på denne jorden at vi tar for gitt disse timene som bare sklir forbi foran oss uten at vi griper tjangsene. Jeg ønsker oppriktig og bruke hvert eneste sekund på denne kloden til noe nyttig, noe som får meg til og vokse som menneske og ilag med dem jeg elsker over alt. Jeg ønsker og benytte meg av alle mulighetene som ligger der fremme, ta dem og gripe dem! det er det livet handler om, ikke alle disse tingene rundt oss som vi faktisk ikke kan kontrollere, det er nuet og hvordan vi forholder oss til verden som faktisk betyr noe i lengden. 

Skal vi ikke bare ta og velge livet dere? skal vi ikke bare bestemme oss akkurat nå for at vi velger og leve, slippe alle bekymringene for morgendagen eller ting som har skjedd i fortiden og gjøre hver eneste time på denne planeten til noe godt for oss selv? sett deg selv i førersetet av ditt eget liv, du blir hva du tenker og la ingen stoppe deg.

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg