Sjukelig trøtt etter vaksinen

Nå har jeg sove bort 5 timer av denne mandagen som jeg pleier og gjøre for tiden, det er faktisk det eneste jeg har lyst til. Bare jeg gjør en liten anstrengelse så er jeg kjempesliten og jeg håper at energien snart kommer igjen slik at jeg får leve livet mitt slik jeg ønsker det.

Marerittene har også en sammenheng her og når jeg ikke får god søvn om natta kan noen dager være helt jævlige og komme seg igjennom, dem er plagsomme i lengden for søvn er tross alt en av de viktigste faktorene for en rusfri rusavhengig! nå syter jeg fælt men det er vel det denne bloggen er til for. 

Jeg har alltid vært en “drømmer” men den siste tiden har drømmene mine bare blitt mer virkelige og voldsomme, det kan være en bivirkning av traumebehandlingen jeg holder på med og jeg trøster meg med at det er forbigående. Innimellom har jeg drømmer jeg kan le av i ettertid og andre ganger er de så jævlige at jeg bare ønsker og glemme dem idet jeg våkner.
Nå skal vi nyte resten av kvelden! Min kjære har aldri sagt setningen men han sa «kan ikkje vi gå ut og råne?» dette må bare være kjærlighet ❤️

 

2 kommentarer
    1. Mareritt på grunn av covid-19 vaksine?
      Jeg tror det er stor sannsynlighet for at mareritt er en bivirkning av vaksinen, fordi jeg opplever det selv. Jeg ønsker ikke å forklare mer eller mindre. Det er stor sannsynlighet for at det er vaksinen! Det er viktig for meg å formidle denne kunnskapen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg