Sjukdom i heimen men ingen korona

Såå var det min tur! jeg merket at halsen var sår i går men i dag er jeg både snufsete, har veldig vondt i halsen og har dunkende hode, det er altså min tur til og være syk. Det passer jo aldri å bli syk men jeg visste det ville skje siden vi har vært mer sosiale den siste tiden en vi har vært på de siste 3årene, immunforsvaret våres er på bunn når det kommer til basse lusker og andres bakterier.👍

Med det samme man merker symptom kaster man seg over hurtigtestene, jeg har tatt to men begge er negative, jeg velger uansett og holde avstand til andre mennesker og holder meg for meg selv i hula mi.❤️

 

Ikke akkurat dette jeg planla for tirsdagen men det høljregner ute og det passer bra når jeg blir liggende her, været står til formen nok en gang. 😁 Dette blir en lang tirsdag ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer
    1. God bedring. Får håpe det ikke tar så lang tid og bli frisk.

      Jeg fikk gode følelser da jeg bladde forbi det bildet som du tok ut av vinduet.

      Jeg synes det ser så fint ut på den kanten av landet du bor, og jeg har aldri vært på den kanten av landet før.

      Etter at jeg oppdaget bloggen din, så husker jeg tilbake en gang mamma og pappa sa de ville dra til Måløy. Ikke skjønte jeg hvorfor de skulle dit.

      Da var jeg sånn: Kan jeg ikke få være med. Da var jeg over myndighetsalderen så de ville ikke ha meg med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg