Siste dag med frihet! I morgen starter livet igjen!

Hevelsen i ansiktet starter og gå nedover og i dag kan jeg ikke se min egen lippe 😂 ting er fortsatt ømt men overhode ikke vondt så det er ingen grunn til og ikke hoppe i jobb igjen og starte hverdagen som jeg har blitt så glad i!

Jeg ser frem til første jobbehelgen ❤️ Og nå står jeg og venter utenfor arbeidsplassen til min kjære som har jobbet overtid, det vil ta tid og bli vant med og ha en mann med en faktisk jobb 😂

 

Det eneste jeg nå må motstå er fysisk aktivitet! Ellers fungerer jeg helt som normalt og når jeg sover til langt på dag er det på tide med rutiner og struktur igjen! Nå gleder jeg meg til og komme meg utav leiligheten og gjøre noe som føles viktig og nyttig! ❤️

Jeg elsker virkelig den nye jobben min som erfaringskonsulent❤️

 

 

2 kommentarer
    1. Så bra at du er kvitt den cysten og infeksjonen og at du er smertefri 🙏🥳🤩 ! Ønsker deg ei fabelaktig jobbehelg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg