Selvvalgt isolasjon og hjemmekarantene

God morgen kjære lesere!❤️

I dag er jeg hjemme med ett eneste mål i sikte😁

Jeg skal riste av meg denne influensaen som har herjet i kroppen i en uke. Det har vist seg at å overse og fornekte den gjør den bare enda mer aggressiv så denne dagen er blitt tatt fri til og la den herje ifra seg og gi slipp. Vi har store planer om å komme oss til Bergen i helgen, min kjære har komt seg på jobb i dag og vi må nesten bare se formen an, slike turer kan vi ta alltid og helsa først.❤️

 

 

 

Utsikten her i dag er slik den ofte har vært i sommer, det blir trist når disse skipene slutter og komme innom på besøk. Det er trist at sommeren står på hell og at vi bare har hatt max 5 sommerdager her på Vestlandet, vi har grilla en gang og da var ikke det fint vær ute en gang så noen sommerfølelse har vi vel ikke fått i år! jeg ser høstmoten allerede har komt ut i butikkene og jeg grøsser hver gang jeg tenker på at sommeren faktisk er over før den har startet. Neste år reiser vi bort til ett sted vi er sikret sol og sommer.😁

 

 

 

Videre i dag skal jeg fortsette og ligge under dyna og gå igjennom alle bildene ifra bryllupet våres, en hel dag for meg selv med ett eneste mål i sikte ❤️ Hva er deres planer for denne våte torsdagen? 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg