Sebastian – Min private frisør! Min mann kan!

Her i heimen er det ingen av oss som går til frisør når vi skal kvitte oss med pelsen! 🤭 vi gjør det selv og i kveld fikk Sebastian gå amokk på håret mitt 😳 det mest dyrebare og det som definerer meg. Det helligste av det hellige!😅

 

Jeg har vært til frisør en eneste gang i mitt voksne liv og det var før bryllupet og har ellers bare klippa meg selv når det har vært altfor langt. Problemet med håret når det blir for langt er rett og slett at det aldri føles rent, selv om man dusjer ofte får man aldri denne deilige følelsen av rent hår.

 

 

Hei sveis!

Med ny parykk og en veldig fin lørdag sitter vi her i stua og planlegger det neste virkelig store prosjektet i heimen. Vi planlegger å lage bad i våres etasje, noe som vil koste oss dyrt men vil være verdt det i lengden.🤭

 

Per i dag går vi helt i kjelleren og jeg skal love dere det er kaldt og veldig upraktisk 😬 vi har bestemt oss for at om vi skal bli boende her må vi gjøre det levelig og enkelt.

 

Om vi nå lager oss bad her kan vi også leige ut kjelleren om vi vil, noe som både gir penger inn og som gir nye muligheter til og gjøre dette til ett pent hus. Vi har alltid en plan gående og ett prosjekt, som dere sikkert har forstått for lenge siden. 🤭

 

I kveld har vi tent massevis av levende lys i stua og har bunkret oss foran tv! 😍 etter en meget produktiv dag er det deilig at freden senker seg og vi går til ro.

 

Ha en magisk lørdagskveld venner, stor klem ifra oss 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg