Sebastian 27år! hipp hipp hurra!

I dag har det fineste mennesket jeg vet om bursdag og den skal feires! så godt man kan feire en bursdag når man arbeider på selveste dagen! jeg skal finne på noe iløpet av dagen❤️😁

Denne mannen, denne klippen og han som gjør livet så bra og leve!❤️

Vi møttes som rusmisbrukere og fant hverandre i miljøet som vi strax begynte og trekke oss utav idet vi bestemte oss for at det var oss, en ulykke skulle vise hvilken mann dette var og jenta som ikke trodde på ekte kjærlighet så hva som bodde i han og hvilke verdier som var viktige, jeg falt pladask omtrent ifra starten! han var helt annerledes ifra alle andre jeg hadde møtt, han hadde nemlig en drøm i magen om ett normalt liv. Uten Sebastian hadde jeg aldri gått i riktig retning, jeg hadde blitt der jeg var, han endret noe og viste at drømmer ikke bare skal være i magen men ut i det virkelige liv. ❤️

 

 

 

Vi var så nære på og gi slipp på hverandre og gi opp i desember 2019, ulykken førte oss sammen igjen og endret hele verden for alltid. 

Aldri før har jeg hatt en så dyp respekt for partneren min, jeg setter han like høyt som barna mine og piggene kommer ut med det samme jeg føler at noe er truende, jeg vil fortsette og alltid sette deg høyt, respektere deg dypt og elske deg inderlig kjære Sebben min! 

Gratulerer så masse med dagen din! ❤️🥳

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg