Say yes to the dress med Monica!

Dette er hva «alle» jenter drømmer om men sannelig om jeg er sikker på at jeg er en slik jente 😂 jeg har sagt nei 6 ganger til frierier før og har alltid sagt at jeg aldri i livet skal gifte meg, nå spiser jeg i meg mine egne ord og alvoret starter og gå innpå meg. Kjolen er i hus og jeg tror jeg passer den med litt hjelp ❤️

Herregud for en følelse og ta den på meg, den første brudekjolen jeg noengang har hatt på 😁 tenk at vi skal bli kone og mann snart og når hele hjerte bare vet at det er riktig så er det ikke slik at man tviler heller, vi er skapt for hverandre, til og støtte og pushe hverandre frem i livet. Jeg bare vet det inni sjelen ❤️

 

Dette er det eneste jeg ønsker og dele så langt av kjolen og hele stasen! 😁tradisjon tro skal ikke min kommende mann se kjolen før den store dagen og han er en av de flittigste leserne mine her inne. Jeg elsker deg Sebastian! ❤️

Nå står kjolen i en kasse og alt er i hus, jeg har fått låne det hele med en venninne og er kjempe takknemlig for akkurat dette, dette hadde blitt ett stort panikk-moment om ikke.😂 Jeg skal bare prøve den skikkelig på så kan jeg gå videre til de andre momentene og planleggingen av våres livs viktigste dag, endelig begynner jeg å glede meg til bryllupet og ikke bare grue meg, endelig faller ting på plass og jeg kan se for meg dagen 6.august. ❤️ Dette blir spennende! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. ønsker dere lykke til håper at du legger ut ett vips nr slik at vi kan støtte dere med en liten stum… er det flere som ønsker det ,?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg