Sannheten er at jeg ikke husker stort av mitt eget liv

Det er ganske så spesielt og si at man faktisk ikke husker mange år av sitt eget liv men det er faktisk sannheten. Sannheten er at flere år er borte ifra hukommelsen og behovet for og plassere hendelser og årstall har lenge meldt seg, jeg har ikke hatt tid til og sette meg ned og har latt hverdagen ta meg men nå har jeg fått en ypperlig mulighet til og faktisk gjøre det! 

Knakk ett bein inni foten og fikk en kraftig forstuelse. Jeg husker ennå ikke HVORDAN jeg klarte det.

Jeg ønsker og lage en tidslinje, med store hendelser og minner for og trigge hukommelsen min, og i dag har jeg faktisk gått igjennom facebook for informasjon..

Jeg er SÅ glad for den sosiale angsten min og at jeg har skydd sosiale medier i de tyngste periodene mine men er glad for at jeg nå kan plassere en del av tingene jeg husker og får satt det i system på en måte. Det føles flaut og være 33år og ikke vite så mye om sitt eget liv.

Når jeg setter opp denne tidslinjen så ser jeg hvor mange fatale ting som har skjedd iløpet av korte perioder og hvor mange store tap jeg har gått igjennom iløpet av årenes løp. Mange gode minner har dukket opp i feeden og jeg ser også kamplysten jeg alltid har hatt inni meg ett sted. 

Ganske så langt nede

I dag har jeg rett og slett tatt ett dypdykk i min egen fortid og kjenner at jeg nå må ta meg en pause for at det ikke skal bli for meget. Jeg FATTER ikke at jeg sitter her i dag med det livet jeg har skapt meg! jeg har vært vanvittig heldig! 

 

Nå gleder jeg meg til og bli frisk og komme meg ut igjen!

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jag minns inte mycket av mitt förflutet heller. Det mesta är förträngt eller så har jag varit för full för att minnas det.
      Jag är inte på långt när där ännu att jag klarar av att dyka ner och kika tillbaka..
      Har 20-talet dagböcker, sociala medier.. m.m. MEN – det får ta sin tid.
      Jag tänker mer att – försöka skapa nya minnen som man faktiskt både Kan och vill komma ihåg. Det tror jag är en bra början.
      Och där är i alla fall du Väldigt på väg 😉
      Sjukt bra kämpat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg