Sammen er vi sterkere

Det er ingen selvfølge at par som oss klarer seg og ei heller ingen selvfølge at hvilket som helst par klarer det ett parforhold faktisk er, mange glemmer at det er hardt arbeid og fungere sammen og samarbeide. Vi er to helt ulike mennesker som skal bo sammen, leve sammen og være glad i hverandre på samme tid og ingenting er perfekt her i heimen!

Vi begge har nykker som driver den andre til vanvidd og vi gjør ting på ulike måter, vi har rett og slett ett ulikt tempo og ulike syn på saker og ting, det er ingen selvfølge at man som par skal være helt like og smelte sammen i hverandre, det er heller ikke målet slik jeg ser det. 

Ingen kan forvente at vi er de samme som den dagen vi møttes, vi utvikler oss og lærer, vi forandrer oss på ulike måter og disse forandringene tenker jeg er viktige, det skal ikke være slik at den ene hindrer den andre i å nå målene sine eller dra den andre ned om det er noe en virkelig ønsker og gjøre.

Jeg er så takknemlig for og ha funnet en som aldri tviler på meg, som aldri sjekker telefonen min eller stiller spørsmål ved min troskap, det er noe jeg overhode ikke er vant med men når jeg får tillit, ubetinget så bryter jeg den aldri. 

Å finne ekte kjærlighet hadde jeg aldri trodd jeg ville finne, jeg har aldri trodd på ekte kjærlighet. En hel ny verden har åpnet seg og nå forstår jeg hvordan det føles.

Å finne en som ønsker det samme som meg, som har vært i samme situasjon som meg men som har ønsket seg ut like intenst som meg selv, er overhode ingen selvfølge. Vi har hatt jævlig flax! vi har hatt alle odds imot oss men har vist gang på gang at det er oss to mot verden, sammen blir vi faktisk sterkere.

Når jeg som aldri har trodd på kjærligheten og ett edru liv har klart det, så tenker jeg at det faktisk er håp for alle der ute. Størst av alt er faktisk kjærligheten og når man finner den rette så blir alt helt klart, det finnes ingen tvil i ekte kjærlighet, men kjenner det bare i magen at det er helt riktig. 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Heier på kjærligheten hver dag. Uten mannen min ( 20 års gift neste august), hadde jeg ikke vært hel, han er mitt alt, min bauta, min medsammensvorne. ❤🥰 unner alle dette, og håper de som er alene, finner den rette. Det er en der ute, til oss alle. Tror jeg da. Kjærlighet er ikke kjønn eller alder. Kjærlighet er tilhørighet, respekt, hengivenhet og samhold. Det er min konklusjon på kjærligheten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg