Såg livet passere i revy! – En nestenulykke satt ting i perspektiv –

Altså! ….. den siste tiden har jeg vært lei! jeg har hatt det litt trått og har faktisk kjent på at livet ikke har vært så greit, ja faktisk så har jeg vært litt lei av hele livet mitt og det er dumt og si noe så tåpelig åpent når man egentlig har det så bra som jeg har det, men det er sannheten. Lite visste jeg at en nesten-ulykke skulle endre tankegangen min og det negative mønsteret jeg har falt inni den siste måneden, noen ganger må man nesten føle at man mister alt man har før man ser hva man har og være takknemlig for. 

 

Været her på Vestlandet har vært dritt helt siden jeg ønska meg hvit jul til juleaften og sannelig har jeg angret mange ganger siden den gang, det har faktisk ikke gjort annet siden! og i dag tidlig toppet alt seg med tykt snødrev rett imot,nullføre og ett trøtt tryne bak rattet med dårlig tid! 😳

Jeg kunne ikke ha langlysene på da jeg ikke så noe som helst og hadde akkurat senket farten til langt under fartsgrensen da det plutselig utav ingenmannsland dukket opp to store hjorter i veibana, rett foran bilen! 😳 jeg er sikker på at det var en knapp meters klaring mellom bilen og den svære rumpa på dyret og jeg må si jeg fikk meg en skikkelig kvepp. 

Hadde ikke jeg senket farten noen sekunder før hadde jeg smelt i dem begge og det hadde vært liten vits i å bråbremse siden veibana var såpeglatt… Hele kroppen ble iskald og hjertet galopperte, jeg har aldri vært så nær og smelle som akkurat da.  På slike dager er det lite hyggelig og være en pendler og jeg som aldri har brydd meg om været eller sjekket det for den del har faktisk blitt en av disse som forbanner været hver eneste dag. 😂

Jeg kom meg på jobb i tide med puls av en annen verden men med en viktig lekse i ryggsekken! Plutselig kan livet være over, plutselig kan ting skje som forandrer det hele og jeg har faktisk så mange ting og være takknemlig for på tross av dårlige dager som faktisk samtlige i hele verden har. Det kunne vært så mye verre og det er faktisk grenser for hvor dritt det kan gå! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Oj, takk Gud at det gikk bra, både for deg og hjortene 🙏🥰. Vi har dager og tider da vi er trøtte og slitne og leie alle sammen innimellom, vil jeg tro … i alle fall er det ikke ukjent fenomen for meg. Men så skjer det noe som gjør at man får riktig perspektiv på ting, og så roer man seg ned og takker for livet og for alt som faktisk er positivt . Pass på at du får hvilt mellom slagene, sett ikke så høye krav til deg, du er god nok som du er 🤗🎶❤️! Og kjør forsiktig ! Det er bedre å komme frem litt for seint enn å aldri komme frem . Og nå er det straks helg 🎶🎂☕️.

    2. Heldigvis så var det denneggangen grense for hvor dritt det kunne gå.heldigvis…
      Sånn må du feire helgen kok en kopp sjokolade med kremdott på til deg og din kjære be inn mamma også og fortell at du har tenkt gjennom hvor skjørt livet kan være Det kunne blitt bryllup på 2hjul med flere plater og skruer i kroppen
      Gledelig helg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg