SÅÅÅ stolt at jeg snart sprekker! – mannen i mitt liv klarer akkurat det han vil –

I kveld må jeg si at det var riktig deilig å vise fingeren til kontrollfreaken inni meg og bare slippe opp på denne kontrollen jeg alltid føler at jeg må ha.😂

 

Jeg har faktisk ikke tenkt på prosjekt “kjellerstue” en eneste gang og har brukt tiden til å ta meg en lang og deilig dusj og se tv sammen med favoritten min. En deilig pause! ❤️

 

Det er vanskelig å forklare dette intense behovet for kontroll men jeg tror det stammer ifra at jeg aldri har eid noe av dette, denne kontrollen over eget liv og nå når jeg har fått det så gir det meg en trygghet, jeg tror bare at det har tatt litt overhånd og gått litt utav kontroll, dette behovet for å ha fullstendig kontroll hele tiden. Det er sinnsykt travelt! 😂

 

Jeg har heldigvis nå funnet fred, jeg har lært meg å gi litt blaffen og kan styre disse tvangstankene mine. Noen tvangstanker er jo positive og jeg skal ikke svartmale de alle men noen trenger å bli kuet litt, alt ligger i hodet.

 

I morgen skal jeg sitte på skolebenken og være med på min første fagdag igjennom jobben!😁 jeg gleder meg til å gjøre noe helt annet og til å få en liten forsmak på hvordan 2023 vil bli! 😁 jeg tenker nemlig å søke meg inn på Erfaringskonsulentskolen i Trondheim og videreutvikle dette jeg har startet, nå som konsentrasjonen har komt på plass så har jeg faktisk troen på dette.❤️

 

Når jeg tenker på hvordan livet vårt var for bare 3år siden og ser hvor vanvittig forandret alt er så kjenner jeg på en viss stolthet, jeg klarer ikke helt å være stolt over egne prestasjoner men jeg kjenner at det ligger mye ære i den jobben vi har lagt ned både i dette ekteskapet våres og det valget vi har tatt om hvordan vi ønsker å leve.❤️

 

Min kjære Sebastian sitter nå og studerer og tar tester, han skal ta opp to fag for og få fagbrevet og skal i tillegg ta sertifikatet, når jeg ser hvor disiplinert han er når han først bestemmer seg så kjenner jeg at jeg bare sprekker av stolthet! 😁jeg tror 2023 vil bli året der han virkelig oppnår det han drømmer om og jeg unner han det så vanvittig masse! bautaen og klippa mi! ❤️

Nå skal jeg legge meg og på nattbordet står bøkene klare til og bli lest en for en! 😁 en fin måte og avslutte en bra torsdag på 😁 freddan here we come! ❤️

Natta bloggen 🌹

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Guri så stilig med kobber i lampefoten på nattbords lampene
      Lenge siden kobber var moderne sikkert 50 år siden ..
      Lykke til med ny utdannelse til både deg og Sebastian… Dere var sikkert skapt for hverandre…
      God helg til begge to…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg