Sååå mye lettere å jobbe uten å være rusa!

Sist gang jeg hadde en jobb kombinerte jeg den med grisefylla hver eneste gang jeg fikk muligheten! Jeg talte dager og timer til neste anledning og levde for fritiden jeg fikk innimellom. Jeg jobba meg ihjel på jobb og rusa meg ihjel hjemme.

 

 

Problemene var jo ikke at jeg rusa meg på jobb eller kom ruset ditt, problemet var jo å skulle planlegge alt dette i tillegg til og være tilkallingsvakt! Vi alkoholikere klarer ikke å planlegge fyllesjuka og det sklir lett ut. Angsten for telefonen er noe jeg aldri kommer til og glemme og denne panikken hver gang jeg måtte sykemelde meg fordi jeg var for dårlig i nervene.

 

God helg ifra oss til alle leserne våres! måtte den bli magisk

 

Aner dere hvor rart det var for meg og gå på pencilin denne gangen? Jeg har jo ikke gjort det siden jeg rusa meg! Å kunne starte kuren UTEN å måtte planlegge drikkingen var helt merkelig!  Jeg har hatt mine runder med antibiotika og jeg har ikke tallet på hvor mange kurer jeg har avbrutt på grunn av at fylla kom imellom, og hvor mange ganger jeg har utsatt kuren fordi alkoholen fristet mer enn å bli frisk.

 

Sist gang jeg hadde jobb var det enten eller, enten jobbet jeg ellers så drakk jeg og fikk aldri noen tid til og hente meg inn igjen, når jeg tenker tilbake på denne perioden forundrer det meg at jeg klarte og holde det igang så lenge som jeg faktisk klarte.

 

Det er fredag i dag og det eneste som flyr igjennom hodet mitt er hvor mye jeg gleder meg til og ta helg med kjæresten min, hvor mye jeg ser frem til og nå handle inn sammen med han og planlegge denne helgen sammen ❤️ Rusen er ett fjernt minne men aldri skal jeg glemme hvor mye den påvirket meg og hvor langt jeg var villig til og gå for den, langt over mine egne grenser mest av alt. Jeg glemte hvem jeg var innerst inne. 

 

 

Helgehandel!

 

 

Det er så ufattelig deilig og vite at om noen ringer meg om jobb så er jeg klar, både i hodet og kroppen og trenger ikke lenger og planlegge rundt mitt eget misbruk.

Jeg har komt langt og jeg gleder meg allerede til mandag og jobb igjen ❤️

 

 

Med dette ønsker jeg dere en dritbra start på denne helgen! jeg planlegger og være mer aktiv og mer flink på bloggen i helgen, jeg kan jo ikke forsømme noe som har vært en så stor del av livet mitt så lenge! masse kjærleik ifra oss her i hula. 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg