SÅ mange spennende prosjekter på gang! bobler over av ideer og inspirasjon!

God morgen kjære lesere! 

I dag merker jeg at feberen har sluppet taket i meg og at formen kommer smått om sen tilbake! jeg merker at jeg bobler over av ideer og det er bare fantasien som setter grensene! vi har mange småprosjekter som skal settes ut i liv.

Huset vi eier er gammelt men vi har pusset opp mesteparten av våres leilighet i 3.etg, nå tenker jeg og fokusere på uteområdet fremover men i dag høljer det ned med regn. En ypperlig mulighet til og utsette alt arbeid en dag til. Hehe. Jeg har også planer om å legge gulv på stuen, soverommet og klesrommet. Det er egentlig det eneste som står igjen i våres etasje. 

Å dele prosjektene her på bloggen gir faktisk enormt med motivasjon til og faktisk gjøre noe utav ideene som popper opp, det er enklere og faktisk gjøre noe med tingene. Vi pusser opp på budsjett og tar det helt piano! vi sparer før vi setter igang og bruker minst mulig penger på størst mulig resultat.

Det er også fredag i dag! endelig helg og jeg ser frem til denne helgen helt uten planer, ennå.

Det er på disse dagene det er deilig og sitte i stuen min med en varm kaffekopp og bloggen foran meg, mens jeg hører at det blåser og regner utenfor, det hamrer i huset og jeg sitter her varm og god og nyter tilværelsen uten noen bekymringer i hjertet mitt. Det er dette som er livet folkens! 

Jeg håper dere har mange spennende planer for denne helt nye og ferske helgen! jeg håper dere skal kose dere igjennom den hele og at dere har bedre vær enn her 😉 God helg kjære lesere, så blogges vi snart!

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det låter skönt, det där lugnet du beskriver. Det där lugnet utan ångest, utan bakfylla.
      Jag känner det jag med ibland. Dock alldeles för sällan.
      Och ja…som det är just nu med tvånget om att jag Måste sitta inlåst.. Då kryper det i hela kroppen och jag vill mest skrika.
      Men har jag tur så kommer regnet hit snart oxå..Vinden är här…
      Har en timmes ledighet så skall gå min lilla promenad till brevlådan om en stund … Oh the joy…
      Och jag har precis bryggt en ny kanna kaffe .. Skall försöka skriva lite. Kanske försöka söka jobb..
      Små saker som kräver så väldigt mycket energi. Så himla konstigt egentligen men jag tror att du vet vad jag menar! 🙂

      Glad att din feber verkar försvinna och att du är på fötter igen! 🙂
      Så kul att renovera (om än dyrt). Håll oss uppdaterade med bilder och ha en riktigt fin helg!

      1. Jeg håper så inderlig at det blir noe fast i livet ditt ❤️ Denne freden inni deg ❤️ Den fortjener alle og kjenne. Jeg vet akkurat hva du mener, desverre. Disse helt vanlige tingene som blir store som fjell foran oss. Ta ett steg av gangen! ❤️
        Ønsker deg en fin helg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg