Så inni granskauen griseforelska!

 

Jeg har trukket meg tilbake til rommet for og smøre ett kne som bare blir verre og verre, det er jo ikke så rart at det verker i dag når jeg har dilta etter ett stormende forelska par i hele dag!😂 det er på grensen til og få brekninger av men innerst inne er det kjempesøtt at dem har funnet hverandre, for er det noen jeg unner intens kjærleik så er det akkurat Trinemor, og innerst inne er det litt gøy å plage dem.❤️

Alle vet åssen det er, når det kribler i hele kroppen og man ikke kan få nok av hverandre, en gang har alle vært der og er det noe jeg hyller så er det kjærligheten imellom mennesker.❤️

 

Ikke nok med at vi har hatt en fagdag fylt med lærerikt innhold så tok vi oss en spasertur her i Balestrand og tok oss en titt, vi fikk også gå inni denne kirka. Det er noe hederlig og tankene vandrer, tenk på så mange mennesker som sikkert har sittet her i både glede og sorger.💖

Nå skal jeg sjekke om dette hjelper for så og gå tilbake til og være tredje hjul på vogna, dette blir en kjekk kveld ilag med 150 andre mennesker! 😳 alt skriker at det er helg og denne følelsen man bare får på lørdager spinner rundt i kroppen, man kommer til og være forvirra lenge etter denne reisa men jeg føler meg priviligert som får oppleve så mye og møte så mange inspirerende mennesker som klarer og formidle all kunnskapen dem har på en enkel og gøyal måte, man trenger ikke å gjøre teori tørt som knekkebrød, det er måten man formidler det på som er kunsten og koden og knekke når man skal lære videre.

Kunnskap er makt❤️

Fotogen og stilig type

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg