Rusmisbrukeren inni meg skriker så høyt

Reklame | Ellos.no

Denne verden er for stor for meg, jeg kjenner meg ikke igjen og har ingen forutsetninger for å vite hva jeg skal gjøre nå, jeg vet ikke veien selv og alt er så ukjent. Verden suser forbi og jeg har komt til ett punkt der jeg ikke aner hva jeg gjør på, og det er skremmende. Jeg stoler på meg selv nok til å vite at jeg ikke sprekker, men allikevel er det skummelt. Jeg er sterk nok til å stå imot når andre slenger dritt og jeg føler meg ikke trigget selv om jeg ser noen drikker, det er ingen trigger for meg å se andre nyte alkohol så lenge dem ikke er fulle og jeg har kommet langt. Jeg ser jeg har kommet langt på denne veien, og burde være stolt over meg selv men det mangler. Før var jeg stolt over det jeg oppnådde og jeg såg verdien i alt jeg faktisk gjor, men nå er jeg ikke stolt over noe som helst lenger. Den veien jeg har valgt er langt ifra enkel og jeg må holde meg sterk under hele denne reisen, før på steoridene såg jeg selv hvor tøff jeg var, men nå føler jeg meg ikke tøff i det hele tatt. Jeg føler meg som det svakeste og minste mennesket i verden faktisk.

Hver eneste natt drømmer jeg om å svikte meg selv og alt jeg står for, jeg drømmer om hvordan jeg ville reagert om jeg sprakk, og det er hver eneste natt så det er ikke rart jeg aldri er uthvilt lenger. Det er slitsomt å gå igjennom det trauma det ville blitt å skuffet seg selv og alle andre nå hver eneste natt og igjennom hele nettene. Det er helt vanvittig slitsomt dette her, og jeg kunne vært foruten disse marerittene som ikke har en ende i galskap, og helt uten logisk tankegang. Det er underbevisstheten min som vil vise meg hvordan det ville føles om jeg falt for alle disse fristelsene som er rundt meg, og det føles virkelig ikke godt å få en forsmak på dette!

Jeg fikk den beste motivasjonen min i går og får møte barna mine snart igjen <3 det vil holde meg gående en stund bare det, og jeg har mange andre ting som styrker meg når jeg føler meg svak, og jeg ser jo hvor lang denne veien kommer til å bli. Jeg er bare i startfasen jeg, og jeg har mange år fremover der ting kommer til å være litt kaotisk for meg i topplokket. Jeg liker å være best på ting med en gang, og det fungerer ikke i denne situasjonen, for jeg tror ingen er best på dette her, og ingen vet egentlig hva dem driver med og kan stole 100% på seg selv hele tiden. Det kommer til å komme mange slike humper men det kommer bare an på hvordan man selv tar dem.

Det er Onsdag igjen og jeg føler disse ukene går så fort, at jeg ikke får med  meg noe før det atter igjen er helg, og jeg gleder meg slik til ting kan starte opp igjen! Jeg drømmer om lappen som jeg har jobbet lenge for nå, lengre enn de fleste siden jeg må vente til denne dvalen er over, og jeg savner gruppa mi som har betydd så mye på kort tid, det er så mange saker jeg ønsker å fremme som jeg gleder meg til løser seg fremover når ting åpner opp igjen, og jeg har store drømmer for fremtiden som ligger foran oss. Jeg får ikke gjort stort nå når alt er i stillstand, men jeg ønsker å være her for samtlige som ønsker meg og stoler på meg 🙂 det er ikke en enkel tid vi er inne i nå, og vi får stå sammen 🙂 ha en fantastisk Onsdag kjære lesere <3 del gjerne blogggen<3

Ellos//Shoe Biz//Ellos

2 kommentarer
    1. Hei!
      Du er beintøff! Det er derfor jeg følger bloggen din. Jeg liker tøffe mennesker. Mennesker som har vært ute en vinternatt. Mennesker som ikke bare seiler gjennom livet i solgangsbris men som vet hvordan livet kan være når det stormer.

      1. <3 tusen takk! Jeg tenker det er viktig og dele og ikke bare dele når ting er på topp men også være ærlig når man sliter litt ekstra. Tusen takk for at du følger bloggen! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg