Ruslivet ble bytta inn i noe mer spennende en jeg vågde drømme om

Så her ligger jeg altså i en dobbelt-seng på Kviknes hotell i Balestrand og klokka er halv 11 😁. Jeg har blitt litt av en festbrems og legger meg tidlig, rutiner er viktig for og fungere på dagtid!😂  alt er egentlig litt overveldende og dagen har vært fylt med så mange inntrykk, man blir sliten av å ta inn så mye. Vi er rett og slett ikke vant med at så mye skjer, vi er vant med nedstenging og begrenset mengde mennesker rundt oss, korona har faktisk gjort sitt med hvordan jeg forholder meg til folkemengder og mennesker jeg ikke kjenner. Det blir en omstilling, nå som samfunnet går tilbake til normalen.

 

Jeg møtte på kjentfolk! Meg og kjæresteparet

 

 

Nå ligger jeg rett ut med Farmen summende i bakgrunnen i ett svært rom som i bunn og grunn er stort for bare ett menneske, vi har vært rundt og utforsket hotellet og jeg tror dette må være det flotteste jeg har bodd på. Jeg møtte på noen kjentfolk og slike er greie å møte på når man ikke kjenner så mange, jeg er sikker på at dette blir noen givende og spennende dager! ❤️det eneste som mangler er mannen min som er hjemme og jobber.

 

 

SÅ gla i Trine

 

 

Jeg vet jeg sier det hele tiden, men livet er fantastisk spennende og jeg opplever ting jeg aldri i min villeste fantasi vågde og drømme om, noen ganger må jeg klype meg selv i armen fordi jeg ikke fatter selv hvor heldig jeg har vært, jeg takker for hver eneste dag jeg får våkne i denne tilværelsen, der jeg har kontroll over meg selv (jeg er like gærn, om ikke enda gærnere uten rusen)😅.

 

 

 

 

I kveld legger jeg med store forventninger i magen, jeg legger meg med masse kjærlighet i hjertet og med en samvittighet som er gullende ren, en dag av gangen har blitt ett vanvittig stykke med liv! en dag av gangen har snart blitt 3år med mestring, med glede og sorger om en annen, fy fader så dritheldig jeg har vært! jeg unner alle den følelsen! 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Tenk at dette bodde i deg hele tiden. Det er så gøy å lese om. Jeg håper mange andre leser bloggen din og får guts til å gjøre forandringer som slipper fram “den andre” de har i seg 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg