Romantiske følelser har blusset opp i Ålesund i kveld

FOR en deilig lørdag dette har vært!❤️ 

Hele helga føles som en stor befrielse! 😁

 

Vi satte toppen på kransekaka med å avslutte lørdagskvelden ute på Egon og spiste deilig mat, jeg er ett vanedyr og om jeg først finner noe jeg liker ekstra godt så blir jeg spisende det samme helt til jeg går lei.😂

 

Fajitas på meg og burger på min kjære og dette er IKKE mat man anbefaler på første date men vi er godt gift så kan spise akkurat så motbydelig som vi vil, vi er stucd med hverandre uansett.😂

 

 

 

For dem som lurer på hvorfor det alltid er jeg som tar bildene til denne bloggen her.
Haha…

 

 

For første gang på det jeg kan huske slapper jeg fullstendig av i kroppen og først nå når jeg endelig slapper av kjenner jeg hvor store påkjenninger det er å gå og bekymre seg og engste seg. Denne “miniferien” var virkelig noe vi behøvde for våres egen psykiske helse og jeg er så takknemlig for at min kjære kom med verdens beste ide!❤️

 

 

Klokka er såvidt passert 20.00 og vi er godt plasserte på hotellrommet!😂 vi er jo faktisk fullstendig malplasserte ute på byn og har faktisk ingenting der å gjøre etter ett visst klokkeslett, tanken på at denne støyen, alle lydene og alt dette var mitt store eldorado før! 😳jo mer jo bedre, nå er mitt verste mareritt å bli tvunget til å være på en karaokebar en sein lørdagskveld.😂

 

 

Nydelig mat på en nydelig date med min kjære ektemann

 

 

Nei de gamle har gått hjem!😁 vi skal bruke kvelden på ansiktsmasker, digg og tv!😁 jeg har aldri vært mer forelsket i mannen min! 😍 vi har faktisk ikke nussa så masse på en evighet som vi har gjort denne helga, ikke for og avsløre for mye av privatlivet våres men…😂

 

 

Den siste kvelden skal nytes til det fulle og vi skal prøve å ta med oss følelsen hjem, vi skal prøve å gi slipp på disse tingene vi faktisk ikke kan gjøre noe med og prøve å bli bedre å fokusere på våres egne liv. Det er lettere sagt en gjort, men vi skal prøve vårt beste.❤️

 

 

 

 

Det har vært så gøy å dele denne turen med dere som leser denne bloggen våres, å kunne dele en opptur igjen etter en tid i en dal som ingen ende ville ha.❤️ Det er godt å vise at livet ikke alltid er så enkelt men at det faktisk blir bedre så lenge man våger og stå i tingene og ikke minst å våge og føle igjen! følelser tar ikke livet av deg, og ofte gjør ting deg bare enda sterkere in the end.

 

Ha en fantastisk kveld venner! stor klem ifra oss to på tur❤️

 

 

Vi er så forelska at det er flaut!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg