Røde farevarsler endrer hele hverdagen

God kveld kjære venner!❤️

I dag sovnet jeg på slutten av undervisningen og ble liggende og sove lenge på sofaen, noe som aldri skjer uten at jeg enten er syk eller bare er vanvittig sliten. Å sovne på sofaen er noe jeg bare ikke klarer ellers, på tross av mange forsøk men i dag satt den skikkelig!😁🤭

 

På dagsplanen i morgen står både jobb, undervisning og etterverngruppe på kvelden men planene endret seg plutselig når min kjære mann ringte hjem ifra jobb og fortalte at arbeidsplassen hadde gitt alle fri i morgen. Det er røde farevarsler her vi bor, noe som nesten aldri skjer ellers! vi tåler ganske så mye vind før vi snakker høyt om det så jeg er litt spent på hvordan morgendagen blir.

 

I kveld skal vi handle etter at han har komt ifra overtid på jobb og gjøre oss klare for en innedag her hjemme der begge er hjemme på en onsdag, det skjer aldri ellers.🤭

 

Jeg skal følge med på undervisning over skjerm men vi har fått meldinger om at strømmen kan være borte i lange perioder så vi får se hvordan det går.

Nå gleder jeg meg bare til og få mannen min hjem igjen så så vi kan starte denne uplanlagte «helga» midt i uka! 😁

Dette har vært en dag med lav puls, såpass lav at jeg har tatt en lang powernap på sofaen 🤭

Ha en super kveld venner ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. værmeldingen hos meg (Frøya) er enda verre, med vindkast på rundt 40 m/s både onsdag kveld/natt, og torsdag 😝 Gleder meg IKKE!

    2. Hvordan går det etter uværet? Her på Frøya har det vært utrivelig i kveld! Masse skader, og mer blir vel avdekket i dagslyset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg