Reisefeber på høyt nivå

Jeg kan telle på en hånd de gangene min kjære er våken før meg på morran siden vi ble sammen,  og i dag lå han lys våken i stua når jeg våknet i ørska og snek meg innpå stua for å ikke vekke han. Det er noe på gang, vi kjenner det på stemningen, for i dag pakker vi alt i bilen og reiser på langtur! 

Turen går til Gol der vi skal ligge på høyfjellshotell i 3 dager! Seminaret «hvordan møte mennesker med psykiske utfordringer og rus» sparkes igang i dag, og reisefeber har ett høyt nivå her i heimen, vi gleder oss bare til å sette oss i bilen og komme oss bort, bare være oss selv og få en pause ifra hverdagens stress og mas. Vi skal lære masse og møte mennesker som vet hva dem snakker om, og hente inspirasjon og motivasjon der det er best å gjøre det, for det er ingenting som motiverer meg sterkere enn barna mine og mennesker som har vært eller er i samme situasjon som meg selv. Jeg gleder meg! 

Å stå frem i en av Norges største aviser dagen før avreise, var ikke helt planlagt, og jeg ante ikke hvilken dato dette ville komme ut, faktisk så har jeg ventet i over en uke. Dette vil se ut som en flukt, men det må jeg bare presisere at det er det ikke 🙂  i dag blir det å kjøpe avisen, og det føles like stort i dag som i går, det føles rart at min historie når ut, og spesielt i en så stor avis som BT faktisk er. Det føles godt å bli hørt, og respektert, og jeg har ikke fått en eneste negativ kommentar ennå. 

Det eneste jeg klarer å klage på i dag er været, og da kan jeg med andre ord si at dette er en bra dag! Nå kaster jeg meg i siste pakkingen og reiser <3 ha en fantastisk mandag kjære lesere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg