Prosjekt “Mørkeloft” er nesten ferdig! rydder ifra loft til kjeller. Rom for rom.

Parallelt med prosjektet i kjelleren har jeg også lagt inn en del godt arbeid på mørkeloftet våres!😁 i dag har jeg bært ned blytunge kasser med skrot og søppel som vi har levert på bossplassen. Jeg fylte nok en hel bil og jeg kan ikke få sagt det høyt nok!😁 hvor vanvittig befriende det er å tømme huset for slikt! det er bare sikkert femte gangen vi leverer, vi har hatt mange runder og etterhvert som jeg jobber så finner jeg mer på plasser jeg ikke visste fantes!😂

 

 

Nå driver jeg og prøver å gjøre det rent men innser at dette er ett hårete mål og mørkeloftet vil nok aldri bli ett rent og pent sted for oppbevaring. Nå kan man faktisk se gulvet! 😳 før var det nesten umulig å gå der og nå kan man faktisk være der og jobbe uten å gå ifra forstanden. Jeg har sortert til den store gullmedalje og har brukt mye penger på kasser og løsninger men det hele er verdt det når jeg nå endelig ser enden på også dette prosjektet!😁

 

All julepynten som før bare lå i en stor haug.

 

 

Loftet og kjelleren har vært en verkebyll og haugevis med arbeid jeg visste vi måtte ta tak i men som vi ikke maktet og starte på. Akkurat i dag er jeg glad for at jeg har fysiske ting og fokusere på, jeg vet at dette blir en vond dag uansett men prøver å se det positive.❤️

 

En del arbeid gjenstår på loftet før jeg kan si meg ferdig og jeg tenker også å male mer i kjelleren men akkurat nå tar jeg en ting av gangen og unngår og stresse med ting, alt løser seg uansett. ❤️

Jeg vet på en måte helt inni hjertet mitt at så lenge jeg gjør så godt jeg kan så kan ingen forvente noe mer, en dag av gangen har blitt en livsstil som jeg liker veldig godt.

 

I dag har jeg bært slike store blytunge kasser ut av huset! kjempetungt men så vanvittig deilig når det er gjort!

 

 

Slik såg det ut før overalt på dette loftet! nå ser vi endelig gulvet igjen!

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg