Planene er MANGE! Klare for og utforske Mallorca baby!

God morgen venner og velkommen lørdag!❤️

 

I dag skal vi på ett slags marked som bare arrangeres på lørdager, siden det er Sebastian som har veldig lyst til dette regner jeg med at det innebefatter shopping og massevis av butikker.😂

 

Vi har nytt en deilig frokost på takterrassen her på hotellet og sjekket tempen som vi gjør hver morgen her på Mallorca, klokka er bare halv elleve og tempen viser 29 grader så jeg regner med at dette blir den varmeste dagen her 😬 Jeg håper at jeg hele tiden kan ha noe kaldt i kjeften slik at jeg ikke blir så irritabel, varmen gjør noe med meg!😂

 

 

Etter markedet tenker vi å legge oss på taket her på hotellet og nyte bassenget!😍 vi har tenkt dette hver dag men det er massevis av mennesker og liten plass så vi ender nok opp på en strand etterhvert.

 

Det er så deilig å kunne dele utelukkende positive ting med dere, livet har virkelig gått opp og ned den siste tiden så nå nyter jeg bare at det er litt stabilt og rolig. Først når man slapper av merker man hvor sliten man faktisk er, det er noe med det når skuldrene senker seg så merker man påkjenningene man har vært igjennom.❤️

 

Ha en deilig start på lørdagen venner, vi gleder oss til å dele den med dere hva en den inneholder! 🌹 Grip dagen ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg