Pjuhhh! Ett pikkande lite hjarteinfarkt!

Dagen i dag har gått helt som planlagt! jeg har blitt hørt, forstått og tatt på alvor og det føles godt. Ja alt har gått som planlagt forutenom at bloggen plutselig forsvant for meg.😳

 

Jeg hadde vel aldri trodd at en blogg ville bli såpass viktig at det omtrent førte til ett lite hjerteinfarkt men nå er den oppe igjen!😂  nesten litt flaut men det ligger en del jobb i så mange innlegg, det hadde vært fælt å mistet det hele.

 

I dag har jeg også vært til lege og fått nedslående nyheter, jeg må bare vente til kroppen ordner opp selv og det er ingen mulighet til å fremskynde laserbehandling før det har gått 4 uker, akkurat nå føles det veldig tungt, tanken på å gå i fire uker på denne måten er nesten uutholdelig!🙄

 

Jeg er slettes ikke i form og er sykemeldt ut denne uka, jeg tenker å for første gang siden jeg ble syk å ta vare på meg selv og faktisk ta det med ro.

Nå vet jeg at ting vil ordne seg, det gjør jo som regel det for snille piker. Eller? 😁💫

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Søte gode du!!! Du forteller bare “litt” av tingene dine . Husk at du hele tiden får nye lesere. Og vi skjønner ingen ting.. Fortell detaljert om alt du skriver!!! Ønsker dere en herlig kveld!!

    2. Ta vare på deg sjøl❤️ Veit akkurat hva du går igjennom❤️ Ble laserbehandlet mot nyrestein i 2019, og ble IKKE bedre… Når har jeg fått kronisk nyrestein og daglige smerter❤️ Ps.. Du er heldig om du får behandling etter 4 uker….Jeg måtte vente i 6,5 mnd pga ventelister😪 Sender deg en god klem❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg