Pakk ned jula på en organisert og ryddig måte! mine beste tips

La meg først si at disse eskene var 10 sekker med rot i utgangspunktet, jeg har nemlig latt det gå sport i og organisere best mulig på loftet og det som startet med at jeg bare skulle ta ned julepynten ble en real opprydding av hele loftet!😁 drømmen er at vi nå skal klare og holde stilen der oppe og nå har jeg organisert alt til innpakking av gaver.

Som dere ser har vi mye og når man har mye av noe er disse kassene som jeg har kjøpt på Europris helt geniale! dem har gitt meg sjelefreden jeg er avhengig av og kontrollfreaken inni meg er kjempefornøgd med dagens innsats! ❤️

 

 

 

 

 

 

Det er andre juledag så julepynten skal få lov og stå en stund ennå, men jeg kommer til og gjøre det samme med det! så slipper vi den evige diskusjonen til neste år der ingen vet hvor julepynten har tatt veien og planen er og samle alt på en plass. Jeg kjenner at når jeg får organisere så har jeg det som best! det er nesten en berusende følelse og jeg kjenner at blodet mitt bobler av lykke, på litt sykt vis. 😂

 

 

 

 

Jeg prøvde å ta bilder av loftet men det er bekmørkt, min store plan er og fikse slik at vi får lys der oppe og lage det til på skikkelig vis, nå har jeg ryddet loftet så nå står organiseringen igjen og det tenker jeg og bli ferdig med før jeg starter i ny jobb på nyåret, jeg er avhengig av å ha slike prosjekter og stelle med og siden jeg har en knekt rygg tar jeg det i mitt helt egne tempo! ❤️

 

 

Dette er resultatet ifra denne dagens økt, så ser vi hva som skjer resten av kvelden. Når man først har begynt å klør man i fingrene etter mer arbeid. God jul alle sammen.🎅🏻❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer

Siste innlegg