På vei til politiet – Tirsdagen ble ikke akkurat som planlagt-

Da var altså dagen komt!

 

Etter 2 dager med bivirkninger ifra helvete, ett fullstendig kaos i kroppen og null avslapning tok jeg første dose Aduvanz! jeg sovnet igjen! 😳 jeg tok medisinen og sovnet i nesten to timer til og det har ikke skjedd på det jeg kan huske, nå skal jeg ikke gjøre den store tabben å si at disse fungerer som en drøm, den tabben har jeg akkurat gjort med Ritalin og skal bare ta dagen til hjelp og ta hensyn til meg selv.❤️

Jeg skulle egentlig vært på vei til Førde i dag, 6 timer i bil og sjekk på sykehuset ble avlyst da jeg våknet og følte meg like ille 😕.Det siste jeg ville var enda en dag der jeg bare presser meg selv for å komme igjennom dagen! jeg husker ikke sist jeg avlyste en avtale samme dag, DET er noe som ligger den gamle livsstilen min til.

At jeg har avlyst dagens plan vil ikke si at jeg blir arbeidsledig, i dag skal jeg ta fatt på den eviglange listen over ting jeg faktisk bare må hoppe i å gjøre. Det er ting jeg må få ut av verden og jeg er i skrivende stund på vei til politiet.

Dette steget trodde jeg aldri at jeg måtte ta, dette sitter langt inne og det finnes ikke naturlig for meg å spørre om hjelp derfra. Jeg innser at det er den eneste muligheten jeg har til ro. 💔

Wish me luck! 🤞

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Å ta til motmæle på denne måten gir også en følelse av å ha en smule kontroll.
      Lykke til med opgaven, du fortjener bedre ❤️
      De truslene jeg leste reflekterer mer på ham enn på deg, han forsøker jo å kue deg ved hjelp av hva han tror du føler og sier ingenting om virkeligheten du faktisk lever i.
      Hadde han gjort det ville han jo få motstand fra mennesker han ikke har noe han kan bruke mot, det tør han nok ikke den feige person jeg mener han er. Stor klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg