Orker ikke å kjempe lenger – Når hele livet ditt blir truet –

Året 2023 startet på en måte jeg aldri hadde hatt fantasi til og spekulere ut hvor vanvittig tøff det ville bli.🙁

 

Det startet med trusler og angrep som førte til at jeg igjen måtte gå tilbake til å låse manisk alle dører, sjekke bilen før jeg startet å kjøre og unngå og gå ut på steder jeg visste jeg ikke var trygg, min PTSD fikk kjørt seg og på toppen av det hele fikk jeg nyresteinanfall som førte til at jeg måtte sykmelde meg før jeg fikk startet på året i jobben. Jeg ble sittende mye aleine her og ante ingenting om hva som ville skje rundt neste sving. 💔

 

Vi visste ingenting den gangen hvordan starten på året ville bli, heldigvis ❤️

Jeg kjenner at jeg har kjempet mye disse årene, jeg føler faktisk at jeg bare har kjempet hele tiden. Jeg er ferdig med å kjempe og akter ikke å kjempe meg igjennom resten av livet, jeg vil ha fred.

 

Det eneste jeg ønsker meg i verden er å få lov og leve livet mitt, i ro og harmoni slik jeg velger å leve det. Jeg ønsker ikke at andre skal kontrollere hvordan jeg har det, jeg ønsker ikke at noen andre skal ha makten over hvordan jeg har det i hverdagen min og jeg ønsker å nå disse målene jeg setter meg uten å være redd for distraksjoner ifra mennesker jeg ikke ønsker å ha i livet mitt lenger.❤️

 

Jeg kan jo ikke si så mye om denne saken men jeg kan forklare hvordan det føles når hele livet blir truet. Jeg har vært livredd i lengre tid, jeg har vært i beredskap med hele meg og etter å ha fått fred over flere år kjenner jeg hvor slitsomt det har vært.

 

 


Jeg innser at jeg nå avreagerer, at jeg nå jobber rumpa av meg for å fokusere på disse tingene som bygger grunnmuren min. Jeg innser at hele dette husprosjektet har vært min måte å tviholde på det jeg kan for og ikke bli ødelagt, bygge opp det jeg kan og fokusere på livet vi har bygd oss opp. Hele grunnmuren min har ristet i en periode og nå prøver jeg og gjøre denne muren sterkere. ❤️

 

Min PTSD har ikke fått med seg disse store forandringene, den går i akutt beredskap med det samme jeg møter visse mennesker, min PTSD er dum og treg og har ikke fått med seg at jeg er ett helt annet menneske men en dag skal jeg klare å konfrontere alt dette uten å bli lammet av frykt, en dag skal jeg bli sterk nok til og ikke la alle disse ytre tingene påvirke meg lenger, en dag skal jeg ha den fulle og hele makten over meg selv, en dag skal jeg ikke bli sittende her og avlyse det fine livet mitt på grunn av deg.

 

En dag.❤️

 

 


Hele meg kjenner at jeg er kjempelei av å gå og frykte, gå og være i beredskap og rett og slett kjempelei av å kjempe hele tiden. Det er på tide og se fremover, ta de skrittene jeg må uten å hele tiden forvente angrep, jeg har ikke tid til dette fordi jeg skal fremover.

 

 

Nå skal jeg ta fatt på denne lørdagen, jeg skal sørge for og lage meg en god dag og jeg skal riste av meg nattens mareritt som har blitt forsterket ganger 10 av starten på 2023. 💔

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Føler så med deg ❤
      Du er kjempetøff og flink som står på ❤
      Noen DPS her kurs: “Tilbake til nåtid” som er til stor hjelp for en del som jobber med PTSD (men ikke alle får det bedre, men veldig mange)

      Veldig god terapi i å gjøre noe – pusse opp ol.
      Å skirve er kjempegod terapi noe du er veldig flink til ❤

      1. Tusen takk for kommentar ❤️
        Jeg har arbeidet mye med min PTSD og har gått til traumeterapi i lang tid, jeg er endelig der at jeg klarer og kontrollere den og ikke falle helt bort i den når det kommer ❤️
        Før ødela det hele hverdagen.

        Ønsker deg en magisk søndag 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg