Oppskriften på en helt perfekt lørdagsmorgen!

Blogg har fått være blogg i dag 😁 Vi «jentene» stod opp kl6 og starta dagen med tur ut og tisse 😂 Vi har leika og styra på men har også sovnet på sofaen noen ganger allerede. En dag satt av til bare kos!


Jeg drømte forferdelig i natt så det var deilig å åpne døra til soverommet til en hund som ble så glad 😁 i går var jeg bare ute på toalettet og når jeg kom inn igjen virket det ut som jeg hadde vært borte i mange timer ❤️

 

Ingenting er som å ha ett dyr i hus ❤️ I dag planlegger vi tur ut! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det er da så koselig med hund, ikke sant? Kjenner meg igjen. Og på det første bildet ditt lignet din veldig på min mellompuddel🤗 Men ser nå at det er en annen rase? Uansett, krøller har de, og jeg kaller min av og til for Krøllebølle😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg