Opprivende og dramatiske endringer i livet ble vendepunktet. Jeg er tilbake til meg selv

God morgen venner!😁🌞

 

I går kjente jeg noe i kroppen som jeg har savnet skikkelig! ❤️ denne følelsen av å kjenne på gleden over livet! denne ekstatiske gleden bare av å se vakre ting og være sammen med mennesker som inspirerer deg og gjør deg glad!😁

 

Venner! jeg er på vei tilbake til meg selv!❤️

 

Jeg mistet meg selv på ekte, jeg mistet gleden min og fant ingen mening lenger. Jeg er ett menneske som til vanlig er veldig sosial og har alltid ett smil om munnen men jeg tok meg selv i å ikke klare å være tilstede, jeg var helt brent i hodet og prøvde bare å klamre meg fast i karusellen livet er, jeg bare holdt ut og levde ikke.

 

 

 

 

Den siste tiden har det skjedd noen endringer i livet!  jeg har kuttet ut medisinene på dager der jeg ikke trenger å ta dem, på dager som denne søndagen her tar jeg ingenting og på dager der jeg må ha fokuset tar jeg den minste dosen jeg kan ta. 

 

Det har også skjedd endringer her på hjemmefronten, i huset vårt bor det bare 3 mennesker nå og det har vært dramatisk og opprivende men vi er på vei til og finne roen og planlegge fremtiden igjen 💔 Det måtte en eksplosjon til men jeg tror den ble ett vendepunkt for en giftig spiral som faktisk har pågått siden jeg ble født.

 

Jeg har ikke lyst å dele så mye rundt dette, jeg klarer ikke å forholde meg til saken helt ennå og må ta innover meg hva som har skjedd før jeg klarer å sette ord på det.

 

Nå skal jeg nyte den første og eneste fridagen på lenge og prøve å planlegge opptaks samtalen jeg skal ha med skolen på tirsdag! herregud! tenk at jeg har komt med videre i opptaksprosessen! tenk at jeg sikkert skal starte på skole om ikke så lenge! DET er helt vilt! 😳🤭

 

Ha en nydelig start på søndagen venner ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. lykke til,Monica! du er tøff,som klarer å stå på,og samtidig holde oss orientert! jeg tror veldig mange finner trøst og hjelp i dine ord! God klem fra meg!💞👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg